Τέλος μπαίνει μέσω εφαρμογής (application) στο κινητό σε ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα των καταναλωτών: τους φουσκωμένους λογαριασμούς της ΔΕΗ που συχνά συνδέονται με την καταμέτρηση του ρολογιού όταν αυτή δεν γίνεται έγκαιρα...

Τα προβλήματα πολλών καταναλωτών με τους φουσκωμένους λογαριασμούς της ΔΕΗ βαίνουν προς λύση μέσω μιας εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο. Η λανθασμένη ή συχνά μη έγκαιρη καταμέτρηση στο ρολόι της ΔΕΗ είναι συχνά αιτία για τους φουσκωμένους λογαριασμούς.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Ελεύθερος Τύπος, η ΔΕΗ επιχειρεί να λύσει το αλαλούμ μέσω εφαρμογής κινητού που ετοιμάζει.

Με την εφαρμογή αυτή θα δίνεται η δυνατότητα σε πελάτες να στέλνουν την ένδειξη του μετρητή ώστε να «δικαιολογούν» ή να ενίστανται για το ποσό που καλούνται να καταβάλουν.

Χιλιάδες περιπτώσεις με φουσκωμένους λογαριασμούς ΔΕΗ

Χιλιάδες είναι οι περιπτώσεις καταναλωτών που ο «πέλεκυς» ήταν πολύ μεγαλύτερος από την πραγματική κατανάλωση ρεύματος. Και αυτό καθώς ο ΔΕΔΔΗΕ χρειαζόταν ακόμα και μήνες μέχρι να ελέγξει το ρολόι και έτσι ο «λογαριασμός έναντι» ήταν ιδιαίτερα τσιμπημένος.

Η ταλαιπωρία των πολιτών από τους φουσκωμένους λογαριασμούς είναι μεγάλη. Μεταβαίνουν στα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ και διαμαρτύρονται γιατί καλούνται να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη. Τώρα, όλα αλλάζουν καθώς με την εφαρμογή που θα είναι έτοιμη το αμέσως επόμενο διάστημα, η ΔΕΗ εκτιμά ότι θα αποτρέψει και πιθανές ρευματοκλοπές – δεδομένου ότι θα γίνεται αντιληπτή οποιαδήποτε παρέμβαση.
 

Πηγή: skai.gr