Απάντηση για το σχόλιο ότι το σποτ της καμπάνιας του Τουρισμού κόστισε στο κράτος 32 εκατ. ευρώ έδωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece στον ΣΚΑΪ.

Όπως είπε η κα Ιωάννα Δρέττα στην εκπομπή Ακραία Φαινόμενα το συγκεκριμένο σποτ είναι το πρώτο από μια σειρά σποτ που θα γίνουν για τον Τουρισμό και δόθηκε δωρεάν στο κράτος, όπως θα δοθούν και τα επόμενα. 

Σκοπός του σποτ ήταν να αντιμετωπίσει με σεβασμό και συναίσθηση τους ανθρώπους που δεν θα καταφέρουν να ταξιδέψουν φέτος στην Ελλάδα για διακοπές.

Τέλος, επιβεβαίωσε ότι η παραλία που έκανε όλους να αναρωτιούνται πού είναι, είναι παραλία της Ευβοίας, ωστόσο είπε πως αυτό δεν έχει καμία σημασία.

 

Πηγή: skai.gr