«Eat & fit» με προτάσεις για όλη τη Μεγάλη Εβδομάδα

06/04/2015

Καθημερινά υγιεινά γεύματα, θερμιδική διατροφή, super foods, γεύματα για διαβητικούς και αλλεργικούς, αλλά και διατροφή με χαμηλά λιπαρά θα είναι μερικά από τα μενού που θα προτείνει ο σεφ.

Πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, απογευματινό και βραδινό, το καθημερινό μενού του «Eat & fit» με τον Δημήτρη Δαλιάνη.

ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Μ.Δευτέρα 6 Απριλίου: Πρωινό: Νηστίσιμη αραβική πίτα με λαχανικά και ρόφημα κρόκου Κοζάνης , Δεκατιανό: σάντουιτς από μήλο γεμιστό με αμύγδαλα, Μεσημεριανό: υγιεινό ιμάμ με καπνιστές μελιτζάνες, Απογευματινό: κρουασανάκια με ταχίνι σοκολάτας, Βραδινό: Σούπα με πολυσπόρι και φρέσκα μυρωδικά

Μ.Τρίτη 7 Απριλίου : Πρωινό: Ζεστό τοστ με τυρί νηστίσιμο τυρί, Δεκατιανό: Το φρούτο της ημέρας, Μεσημεριανό: ζεστή σαλάτα με φακές , Απογευματινό: Μάφινς με καρότο, Βραδινό: Σαλάτα με σπανάκι, αβοκάντο και κρίθινα παξιμάδια
Μ.Τετάρτη 8 Απριλίου : Πρωινό: Η πιο εύκολη πίτσα, Δεκατιανό: αχλάδι ψητό με σταφίδες, Μεσημεριανό: Φασόλια γίγαντες φούρνου , Απογευματινό: κράκερ ολικής με αποξηραμένα φρούτα, Βραδινό: Σαλάτα με γαρίδες καρότα, ραπανάκια, κολοκυθάκια, και σπιτικά κρουτόν με σος από πορτοκάλι.
Μ.Πέμπτη 9 Απριλίου : Πρωινό: κουλούρι ολικής με ελιές και ντοματίνια, Δεκατιανό: φρούτο, Μεσημεριανό: Λαζανάκι ΒΙΟ με μπουκιές μπρόκολου , Απογευματινό: τρουφάκια με καρύδα και σοκολάτα Βραδινό: πατατοσαλάτα με χταπόδι.
Μ.Παρασκευή 10 Απριλίου(16.30): Πρωινό: ψωμί με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα. και χυμό πορτοκάλι, Δεκατιανό: Σπανακοπιτάκια , Μεσημεριανό: καλαμάρι ψητό με μυρωδικά και φρέσκια τραγανά σπαράγγια, Απογευματινό: φρουτοσαλάτα με κράνμπερι, Βραδινό: Σαλάτα με ψητά λαχανικά.


 
Share:
Αποδοχή Cookies
Για να εξασφαλίσουμε την κατάλληλη εμπειρία στο site μας, χρησιμοποιούμε cookies. Χρησιμοποιώντας το skai.gr αποδέχεστε τη χρήση τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε εδώ.