Η αλλαγή έχει ως στόχο να βελτιώσει την προσέλκυση διεθνών ταλέντων σε θέσεις υψηλού επιπέδου αφαιρώντας το δύσκολο γλωσσικό εμπόδιο που θέτει η γερμανική γλώσσα. Ο Δρ Karlheinz Blessing, γκουρού του μανατζμεντ της αυτοκινητοβιομηχανίας, ανέφερε σε δήλωσή του ότι «στο μέλλον, τα αγγλικά θα είναι να είναι η γλώσσα του Ομίλου», προσθέτοντας ότι «χρειαζόμαστε τους καλύτερους ανθρώπους στον κόσμο».
Παρά το γεγονός ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι κυρίως γνωστή με το λόγκο «Das Auto», ο όμιλος VW ελέγχει επίσης μάρκες, όπως η Bugatti, η Bentley, η Lamborghini και η SEAT, οι οποίες ήταν αρχικά γαλλικές, αγγλικές, ιταλικές και ισπανικές, αντίστοιχα.
Η εγκατάλειψη από τη Volkswagen της γλώσσας του Γκαίτε υπέρ αυτής του Σαίξπηρ είναι επίσης ένα σημάδι ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει ετοιμαστεί να επικεντρωθεί περισσότερο στην αμερικανική αγορά, ιδιαίτερα μετά τον απόηχο του σκανδάλου Dieselgate που εξέθεσε το γερμανικό γίγαντα αναφορικά με την εγκατάσταση «παραπλανητικών συσκευών» στα αυτοκίνητα της.
Ωστόσο, η γλωσσική στροφή της VW δέχεται κριτική και η γερμανική γλωσσολογική εταιρία Deutsche Sprache έχει αποφασίσει να πωλήσει τις μετοχές της στην αυτοκινητοβιομηχανία ως ένδειξη διαμαρτυρίας.
Η οργάνωση, η οποία συστάθηκε για την προστασία της γερμανικής γλώσσας από την περιθωριοποίηση της στα μέσα ενημέρωσης και στον επιχειρηματικό κόσμο, πούλησε το σύνολο των 200 μετοχών της ως ένδειξη διαμαρτυρίας.
Ο εκπρόσωπος της Deutsche Sprache Walter Kramer δήλωσε ότι «αισθάνομαι αποτροπιασμό για το πόσο εύκολα οι ελίτ μας εγκαταλείπουν τη δική τους γλώσσα και τον πολιτισμό». Η οργάνωση πρόσθεσε επίσης ότι η απόφαση ήταν «εντελώς περιττή» και επέμεινε ότι η αντίληψη της VW ότι η γερμανική γλώσσα αποτελεί εμπόδιο στις προσλήψεις είναι αβάσιμη.
Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι το Ίδρυμα αγόρασε μικρό χαρτοφυλάκιο των μετοχών μετά την εμπλοκή της Volkswagen στο σκάνδαλο Dieselgate πριν από την πώληση τους για λόγους ευθιξίας, κίνηση η οποία του απέφερε € 7.000 κέρδος.
Ο Kramer χαριτολογώντας είπε ότι το Ίδρυμα θα περιμένει την επόμενη κατάρρευση της αγοράς για να επανεπενδύσει τα κέρδη του, αλλά ότι η Volkswagen δεν θα ήταν ο αποδέκτης. Ενώ η υπεράσπιση της γερμανικής γλώσσας είναι αξιοθαύμαστη, θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ότι η ηθική του Ινστιτούτου, όταν πρόκειται για το περιβάλλον είναι λιγότερο αξιέπαινη.
Πηγή: Πηγή: Euractiv.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.