Τροπολογία Σπίρτζη για αύξηση διοικητικών θέσεων στις συγκοινωνίες - ΝΔ: «Βολεύουν ημετέρους» (upd)

Σε σκληρή δήλωση σχετικά με την τροπολογία για αύξηση των επιτελικών θέσεων στις συγκοινωνίες που εισήγαγε , εκπρόθεσμα όπως αναφέρεται, στο νομοσχέδιο για τις βοσκήσιμες γαίες ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, προέβη ο βουλευτής της ΝΔ και Υπεύθυνος του Τομέα Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων του κόμματος, Λευτέρης Αυγενάκης. 

«Ο κ. Σπίρτζης ως “παλαιόν ΠΑΣΟΚ” και “νεοΣΥΡΙΖΑίος” δείχνει τις πραγματικές προθέσεις του. Μοναδικός σκοπός τους την ώρα που η χώρα βρίσκεται στη δυσμενέστερη οικονομική και πολιτική φάση της νεότερης ιστορίας της, είναι η “άλωση” του Κράτους και οι διορισμοί ημετέρων» αναφέρει χαρακτηριστικά.

«Μετά το πρωτοφανές ατόπημα του Υπουργού Υποδομών κ. Χ. Σπίρτζη την περασμένη Παρασκευή να διορίσει 6 άτομα σε 3 θέσεις προέδρων συγκοινωνιακών οργανισμών, «σπάζοντας» τις θέσεις σε Προέδρους και Διευθύνοντες Συμβούλους, παρά το γεγονός ότι αυτό απαγόρευε πρόσφατος νόμος, έρχεται σήμερα με εκπρόθεσμη τροπολογία στο σ/ν «Βοσκήσιμες γαίες Ελλάδας και άλλες διατάξεις» να νομιμοποιήσει τον αυταρχισμό του και την πρόθεσή του να “βολέψει” σε θέσεις ημετέρους», αναφέρει χαρακτηριστικά ο βουλευτής της ΝΔ.

Χαρακτηρίζει την απόφαση του κ. Σπίρτζη  ως «σοβαρό πολιτικό θέμα με διοικητικές και οικονομικές συνέπειες, σε φορείς που ήδη αντιμετωπίζουν δυσκολίες μετά την καταστροφική πολιτική της Κυβέρνησης τους τελευταίους μήνες«Βοσκήσιμες γαίες Ελλάδας και άλλες διατάξεις».

«Με τη δημιουργία διακριτών θέσεων Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου, πέραν του γεγονότος ότι διπλασιάζεται το οικονομικό κόστος σε υψηλά αμειβόμενες θέσεις, σε ήδη επιβαρημένους οικονομικά φορείς, δημιουργείται μια κατάσταση δυαρχίας, διάσπαση στη συνοχή της διοίκησης, γραφειοκρατία, αύξηση των υπογραφών και εν τέλει κακοδιοίκηση» διευκρινίζει ο κύριος Αυγενάκης, ο οποίος περαιτέρω εκφράζει επιφυλάξεις για τα κριτήρια με τα οποία το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους στην Έκθεσή του, αναφέρει ότι δεν προκύπτει επιβάρυνση.

«Η κατάργηση θέσεων υψηλά αμειβόμενων και η συγκέντρωση σε ένα πρόσωπο των αρμοδιοτήτων μεγάλων οργανισμών που προσφέρουν δημόσια αγαθά, μείωσαν το κόστος και επέφεραν συνοχή στη λήψη αποφάσεων, συγκέντρωση των ευθυνών, συνοχή στη διοίκηση, και μείωση των διοικητικών βαρών», σημειώνει περαιτέρω ο κύριος Αυγενάκης, κάνοντας λόγο για ένα σύστημα που «λειτούργησε αποτελεσματικά τα τελευταία χρόνια σε όλους τους φορείς οπού το ίδιο πρόσωπο ασκούσε τις αρμοδιότητες του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου».

Δημοσιεύει τέλος ο βουλευτής της ΝΔ την σχετική τροπολογία

Αργότερα και το Ποτάμι εξέδωσε ανακοίνωση για το θέμα, όπου αναφέρει ότι πετάγεται στα σκουπίδια ο νόμος που ψηφίστηκε τον προηγούμενο μήνα και προέβλεπε ότι θα υπάρχει μια μόνο θέση προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου στο ΔΣ κάθε εταιρείας, για να υπογραμμίσει:

«Ο κ. Σπίρτζης τακτοποιεί τα δικά του παιδιά, τους κολλητούς του και στέλνει το λογαριασμό στους πολίτες».

Σπίρτζης: Δυστυχώς η στάση μας έγινε αντικείμενο επικοινωνιακής σπέκουλας
«Δυστυχώς, η στάση μας να αποδεχθούμε την πρόταση των βουλευτών της αντιπολίτευσης για αναβολή της συνεδρίασης, αντί να ληφθεί ως στάση αναζήτησης συγκλίσεων και πολιτικού πολιτισμού, ώστε να μην αποχωρήσουν από τη συνεδρίαση οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, έγινε αντικείμενο επικοινωνιακής σπέκουλας και σήμερα και το Σαββατοκύριακο. Μίλησαν για φιάσκο, για αύξηση των δαπανών λειτουργίας των Οργανισμών και για εγκατάσταση κομματικού κράτους» απήντησε ο κ. Σπίρτζης, σε όσα του καταλογίζει η αντιπολίτευση.
 
Αιτιολογώντας την απόφασή του να αυξηθεί ο αριθμός των διοικητών στους τρεις συγκοινωνιακών φορέων τόνισε ότι η πολιτική του υπουργού Μεταφορών, που έγκειται στο να υπάρχει πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, προκύπτει από τη στάση μιας δημοκρατικής διοίκησης στους οργανισμούς του δημοσίου και του έργου αναδιάρθρωσης των αστικών μεταφορών υπέρ των πολιτών. Βρίσκεται δε - όπως είπε ο υπουργός - στον αντίποδα των προτάσεων των απερχόμενων διοικήσεων προς τους θεσμούς εν αγνοία της κυβέρνησης.


Πηγή: skai.gr