Παρίστανε επί 1 χρόνο τον ελεγκτή ποιότητας fast food και έτρωγε τσάμπα;

Viral έγινε τα τελευταία 24ωρα η είδηση με τον 27χρονο φοιτητή από την Νότια Αφρική ο οποίος φέρεται να προσποιούνταν τον ελεγκτή ποιότητας των KFC ώστε να τρώει επί έναν τσάμπα σε καταστήματα της διάσημης αλυσίδας γρήγορης εστίασης, ανά την χώρα.

Τι ισχύει όμως;

Την είδηση έφερε στο φως της δημοσιότητας το African Voice και όπως αναφέρει στο σχετικό ρεπορτάζ, ο 27χρονος είχε στήσει ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο προκειμένου να χορταίνει την πείνα του σχεδόν ανά πάσα ώρα και στιγμή.

Πλαστογραφώντας κάρτες με το σήμα της εταιρείας και τα στοιχεία του, παρουσιαζόταν επί ένα χρόνο σε διάφορα καταστήματα εστίασης της αλυσίδας και λέγοντας πως έχει σταλθεί από τα κεντρικά,  ζητούσε να επιθεωρήσει τις κουζίνες και έπειτα να δοκιμάσει το φαγητό προκειμένου να ελέγξει την ποιότητα των γευμάτων.

Yπάλληλος σε ένα από τα καταστήματα που επισκέφθηκε ο 27χρονος, μιλώντας στον ιστότοπο Xpouzar, ανέφερε πως, όταν ερχόταν όλοι προσπαθούσαν να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους.

Ήταν τόσο πειστικός και τον είχαν μάθει διάφοροι εργαζόμενοι σε άλλα εστιατόρια της αλυσίδας, πρόσθεσε. Όταν ερχόταν πήγαινε πρώτα στην κουζίνα και ήλεγχε τα πάντα.

Μετά ζήταγε να του «δειγματίσουν» ό, τι ήθελε, θυμάται ο συγκεκριμένος υπάλληλος ο οποίος εκτιμά πως ο 27χρονος πιθανότατα εργάστηκε για την KFC πιο παλιά επειδή έμοιαζε να γνωρίζει τα πάντα. Φυσικά δεν δοκίμαζε απλώς αλλά καταβρόχθιζε κυριολεκτικά ό,τι ήθελε από το μενού με τους υπαλλήλους να σπεύδουν πανικόβλητοι να τον περιποιηθούν.

Μάλιστα, προκειμένου να είναι πειστικός ο 27χρονος φρόντισε να προσθέσει στην γκαρνταρόμπα του αρκετά κοστούμια ενώ συχνά μετέβαινε στα καταστήματα οδηγώντας πολυτελή αυτοκίνητα που δανειζόταν από τον καλύτερο του φίλο που εργάζεται ως οδηγός.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως διευθυντικό στέλεχος των γραφείων της εταιρείας στην Νότια Αφρική, παρά την αναπαραγωγή του θέματος και τις μαρτυρίες που έκαναν το γύρο του διαδικτύου δεν επιβεβαίωσε το περιστατικό, τονίζοντας πως η εταιρεία ακολουθεί αυστηρούς κανόνες ελέγχου και ένα τέτοιο περιστατικό κανονικά θα είχε αναφερθεί, από τα καταστήματα, στα κεντρικά.

Πηγή: skai.gr