Κλείσιμο

Επικίνδυνη προωθητική ενέργεια της Ferrero με αφορμή το Μουντιάλ

Επικίνδυνη έκρινε το γερμανικό κοινοβούλιο την προωθητική ενέργεια που ανέπτυξε η εταιρεία γλυκισμάτων Ferrero, η οποία με αφορμή την διεξαγωγή του Μουντιάλ, προσέφερε μια, υπογεγραμμένη με τα ονόματα των παικτών της εθνικής ομάδας Γερμανίας, μπάλα ποδοσφαίρου, εφόσον συμπλήρωναν τον απαιτούμενο αριθμό πόντων με την αγορά κουτιών νουτέλας.

Συγκεκριμένα, όπως υπολογίστηκε, οι καταναλωτές έπρεπε να αγοράσουν συνολικά, 35 κουτιά ή αλλιώς 16 ολόκληρα κιλά από το, αγαπημένο αλλά ιδιαιτέρως παχυντικό, προϊόν επάλειψης με πραλίνα φουντουκιού.

Οι βουλευτές υπέβαλαν καταγγελία σε ρυθμιστικό φορέα διαφήμισης καθώς κατά τη γνώμη τους, η εν λόγω προωθητική ενέργεια, δύναται να οδηγήσει καταναλωτές και δη παιδιά σε υπερκατανάλωση.

"Η βιομηχανία τροφίμων επωφελείται για ακόμη μια φορά από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου για να πωλεί τα γλυκά της σε παιδιά", δήλωσε η οικολόγος βουλευτής Ρενάτε Κιούναστ. "Κόκκινη κάρτα για τη Nutella της Ferrero", τόνισε.

Ειδικότερα, το ελκυστικό δώρο της Ferrero, σύμφωνα με υπολογισμούς, «μεταφραζόταν» σε εννέα κιλά ζάχαρης, πέντε κιλά λίπους, 85.000 θερμίδες και 97,65 ευρώ!

Οι Βουλευτές, κατηγορούν τη Ferrero ότι "εκμεταλλεύεται την τόσο ιδιαίτερη εμπιστοσύνη που έχουν τα παιδιά" στους άσσους του ποδοσφαίρου χρησιμοποιώντας τις φωτογραφίες τους πάνω σε συλλεκτικές κάρτες.

"Δεν έχουμε τίποτε κατά του προϊόντος", δήλωσε η Κιούναστ. "Αν αρέσει στον κόσμο, ας το τρώει, αλλά δεν πρέπει να υποδηλώνεται στα παιδιά ότι έχει οποιαδήποτε σχέση με έναν αθλητικό και υγιεινό τρόπο ζωής".

Οι πράσινοι βουλευτές ελπίζουν στο εξής το συμβούλιο δεοντολογίας, οργανισμός απορρύθμισης της διαφημιστικής βιομηχανίας, να μπλοκάρει τη διαφήμιση και να απευθύνει προειδοποίηση προς το γερμανικό τμήμα της Ferrero.
Πηγή: ΑΜΠΕ