Τα παραπάνω μέσες – άκρες πρέπει να αναγράφει η διαφήμιση του “προϊόντος” που κυκλοφορεί στην Ιαπωνία και ούτε τα λίαν ευφάνταστα παιδιά του... ΑΜΑΝ Teleshopping δεν θα εφεύρισκαν! Πρόκειται μακράν την πιο ανόητη και άχρηστη εφεύρεση που έχουμε δει εδώ και πολύ καιρό.
Άραγε τι πωλήσεις να κάνει το "καταπληκτικό" πλαστικό χέρι/ τσουγκράνα στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου; Έχουμε μια αντιπρόταση πάντως. Λέγεται “χέρια”. Εναλλακτικά, εξετάστε και την επιλογή μεγαλύτερου νούμερου σουτιέν, ή στην έσχατη περίπτωση, επιστρατεύστε το σύντροφό σας.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.