Lil Miquela : Tο είδωλο του ίνσταγκραμ που πραγματικά...δεν υπάρχει

Όπως και πολλοί άλλοι κάτοχοι δημοφιλών προφίλ στα σόσιαλ Μίντια, η Λιλ Μιγκιέλα, αναλαμβάνει ,έναντι αμοιβής, να φωτογραφηθεί φορώντας επώνυμα ρούχα, να προτείνει προϊόντα ομορφιάς, να προωθήσει υπηρεσίες και γενικότερα να αξιοποιήσει εμπορικά τον προσωπικό της λογαριασμό.

Η 19 χρονη Λιλ Μικιέλα, όπως και όλοι οι χρήστες που κάνουν μια τέτοιου είδους χρήση στα προφίλ τους, λειτουργούν περισσότερα σαν πρότυπα για το πλήθος χρηστών που τους ακολουθεί, προβάλλοντας έναν ενδεδειγμένο τρόπο ζωής.

Drop your sign in the comments so I can analyze each and every one of you ??

A post shared by *~ MIQUELA ~* (@lilmiquela) on

Εχει κοινωνικές ευαισθησίες, αγαπημένες συνήθειες, προτιμήσεις, δραστηριοποιείται ακόμη και στα τραγούδι, ηχογραφώντας κομμάτια τα οποία και δημοσιοποιεί μέσω του Spotify.

Η Λιλ εμφανίστηκε στο Instagram το 2016, δηλώνοντας μοντέλο με καταγωγή από το Downey της Καλιφόρνια. 

Το προφίλ της σύντομα έγινε εξαιρετικά δημοφιλές αποκτώντας μεγάλο αριθμό ακολούθων, που κατά πάσα πιθανότητα εντυπωσιάστηκε από τα σκούρα καστανά μάτια, τις χαριτωμένες φακίδες, τις τέλειες αναλογίες αλλά και την ενδιαφέρουσα προσωπικότητα της.





 
Τον Απρίλιο όμως προέβη σε μια αποκάλυψη-κόλαφο!

« Δεν είμαι άνθρωπος» παραδέχτηκε σε δημοσίευση της.

Στην πραγματικότητα, η τέλεια Λιλ δεν υπάρχει καθώς η ιδιοκτήτρια του λογαριασμού είναι στην πραγματικότητα ρομπότ και όχι γυναίκα.

Η Μικιέλα είναι  μια ακόμη προέκταση ενός εμπορικού πειράματος ,της εταιρείας Brud, το οποίο και περιλαμβάνει την χρήση μη πραγματικών προσώπων που θα λειτουργούν ως καταναλωτικά πρότυπα, στο πλαίσιο εμπορικής προώθησης προϊόντων στα κοινωνικά δίκτυα.

Who up

A post shared by *~ MIQUELA ~* (@lilmiquela) on

Κι ενώ η συμφωνία μεταξύ δημοφιλών χρηστών και εταιρειών για διαφήμιση στην βάση τόσο της πληροφόρησης του κοινού, όσο και της έκφρασης κρίσεων επί των προϊόντων, αποτελεί πλέον ένα σύνηθες φαινόμενο, η αποκάλυψη του πειράματος Μικιέλα έχει προκαλέσει τον διχασμό της κοινής γνώμης.

Πώς είναι δυνατόν να μου προτείνεται να δοκιμάσω ένα προϊόν την ώρα που αυτός που μου το προτείνει δεν είναι καν υπαρκτό πρόσωπο; Διερωτάται η Τζένιφερ Γκρίτζιελ, καθηγήτρια στον τομέα των Kοινωνικών Δικτύων.

Ως παιδιά λατρεύαμε τις Barbie αλλά ξέραμε προφανώς ότι είναι ψεύτικες. Τώρα, είναι πιθανό να θαυμάσουμε ένα πρόσωπο, να λατρέψουμε μια προσωπικότητα, να συζητήσουμε με κάποιον, κι αυτός στην πραγματικότητα να μην υπάρχει. Προσθέτει. 

ΠΗΓΗ: CNN
Πηγή: Skai.gr/CNN