Σε επιστολή του, ο Διευθυντής για την Πολιτική του Facebook στο Ηνωμένο Βασίλειο, Σάιμον Μίλνερ, δήλωσε στην Επιτροπή Ψηφιακών Μέσων και Αθλητισμού του Κοινοβουλίου ότι η τελευταία έρευνα που διενήργησε η εταιρεία στα μέσα Ιανουαρίου προσπαθούσε να «εντοπίσει συντονισμένη ρωσική δραστηριότητα γύρω από δημοψήφισμα για το Brexit».
Ο ίδιος δήλωσε: «Δεν βρήκαμε περαιτέρω λογαριασμούς από τη Ρωσία ή σελίδες που προβάλλουν διαφημίσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο σχετικά με το δημοψήφισμα κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης περιόδου, πέρα ??από την ελάχιστη δραστηριότητα που αποκαλύψαμε προηγουμένως».
Η επικεφαλής της δημόσιας πολιτικής του YouTube, Τζούνιπερ Ντάουνς, ανέφερε ότι η εταιρεία «διεξήγαγε διεξοδική έρευνα για το δημοψήφισμα του Brexit και δεν βρήκε κανένα στοιχείο ρωσικής παρέμβασης».
Μετά την ακρόασή του στην Ουάσινγκτον, ο πρόεδρος της επιτροπής, Ντέιμιαν Κόλινς, δήλωσε ότι η επιτροπή αναμένεται να ολοκληρώσει σχετική έκθεση αναφορικά με την έρευνα για τα Social Media και τα Fake News στα τέλη Μαρτίου.
Πηγή: Πηγή: Euractiv.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.