Η συγκεκριμένη κίνηση έρχεται σε συνέχεια της παραδοχής από την εταιρεία πως ο διαθέσιμος χώρος για διαφημιστική προβολή στο newsfeed των χρηστών είναι πλέον εξαιρετικά περιορισμένος.
Σημειώνεται πως σύμφωνα με την εταιρεία οι διαφημίσεις δεν θα προβάλλονται εντός των συζητήσεων των χρηστών αλλά θα εμφανίζονται στην κεντρική οθόνη που αντικρίζει ο χρήστης με την εκκίνηση της εφαρμογής.
Σημειώνεται πως η Facebook έχει «τρέξει» δοκιμαστικά τη νέα πλατφόρμα διαφήμισης στην Αυστραλιανή αγορά με στελέχη της εταιρείας να κάνουν λόγο για πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα.
Το χρονικό πλαίσιο που έχει θέσει η εταιρεία για την παγκόσμια εφαρμογή της νέας διαφημιστικής της πολιτικής, όπως αναφέρουν πηγές στο Tech Insider, σημειώνουν πως το νέο πλαίσιο αναμένεται να εφαρμοστεί μέχρι τον Φεβρουάριο του 2018.
Πηγή: skai.gr - Γιάννης Χαραμίδης
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.