NASA: Έρχεται (νέα) συγκλονιστική αποκάλυψη για τον πλανήτη Πλούτωνα;

Για μια νέα «εκπληκτική» ανακάλυψη της NASA που αφορά τον πλανήτη Πλούτωνα, στην ανακοίνωση της οποίας θα προχωρούσε/ήσει η διαστημική υπηρεσία σήμερα, Πέμπτη, κάνουν λόγο διεθνή μέσα ενημέρωσης.

Την προαναγγελία φέρεται να έκανε ένας από τους επικεφαλής  επιστήμονες της NASA, ο Δρ. Άλαν Στερν, κατά την διάρκεια ομιλίας του στο Πανεπιστήμιο Αλμπέρτα του Καναδά.

«Η NASA δεν μου επιτρέπει να σας πω τι θα ανακοινώσουμε την Πέμπτη. Είναι εκπληκτικό», είπε χαρακτηριστικά ο Δρ Στερν - γράφει ο Independent - ενόσω παρουσίαζε στους φοιτητές τις τελευταίες φωτογραφίες από τον Πλούτωνα, που αποτυπώνουν κοιλάδες και βουνά στην επιφάνεια του πλανήτη.

«Αυτός ο κόσμος είναι ζωντανός» αναφώνησε o Στερν σύμφωνα με τον Guardian: «Έχει καιρικά φαινόμενα, ομίχλες, ενεργή γεωλογία».

Η NASA τηρεί σιγήν ιχθύος – κατά πάγια πρακτική – ενώ λίγες ώρες αργότερα ο ίδιος ο καθηγητής προέβη σε αναδίπλωση μέσω twitter, γράφοντας πως δεν κατανοεί για ποιο λόγο όλος ο κόσμος σήμερα περίμενε τη σπουδαία ανακάλυψη για τον Πλούτωνα και χαρακτηρίζοντας "απολύτως ψευδείς" τις σχετικές "φήμες".

Σε κάθε περίπτωση, δεν έχουν περάσει παρά λίγες μέρες από την αποκάλυψη της NASA ότι βρέθηκε τρεχούμενο νερό στον Άρη. Όπως είπε ο ίδιος  ο Στερν:

«Το 2015 θα μείνει στην ιστορία» ως η χρονιά κατά την διάρκεια της οποίας η ανθρωπότητα έμαθε τόσα πολλά για το ηλιακό της σύστημα.