Η εταιρεία έβαλε τέλος στο ενοχλητικό κατά πολλούς auto-play των διαφημίσεων Flash, και καθησυχάζει τον κλάδο της διαφήμισης διευκρινίζοντας ότι οι περισσότερες διαφημίσεις Flash που ανεβαίνουν στην πλατφόρμα AdWords μετατρέπονται αυτόματα σε κώδικα HTML5. Γι αυτό και στην περίπτωση που χρησιμοποιείται διαφορετική πλατφόρμα, πρέπει να μετατραπεί το υλικό σας σε HTML5 για να παραμείνει ενεργό στον Google Chrome.
Η γνωστή εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει σε αυτήν την κίνηση λαμβάνοντας υπόψιν ότι το υλικό Flash επιβαρύνει σημαντικά τη λειτουργία του Chrome browser έχοντας έτσι επιπτώσεις στην απόδοση και στην αυτονομία των συσκευών.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.