Τo συγκεκριμένο emoticon μπορούσε να επιλεγεί από τον χρήστη, ανάμεσα σε μία μακρά λίστα έκφρασης διάθεσης και δραστηριοτήτων για να εκφράσει ότι κάποιος αισθάνεται παχύς.
Η κίνηση της εταιρείας ήρθε ως απάντηση σε ένα διαδικτυακό αίτημα (petition) το οποίο συγκέντρωσε πάνω από 16.000 υπογραφές
Οι υποστηρικτές του petition ισχυρίστηκαν ότι το πάχος δεν είναι συναίσθημα και αποδίδοντας οπτικά την έκφραση fat με ένα χαμογελαστό προσωπάκι, το Facebook ενθάρρυνε την αρνητική εικόνα του σώματος.
«Αφουγκραστήκαμε προσεκτικά την κοινότητα των χρηστών μας, σχετικά με τον ισχυρισμό, ότι η επιλογή fat θα μπορούσε να ενθαρρύνει την αρνητική εικόνα του σώματος, κυρίως σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα διαταραχής της διατροφής τους και αποφασίσαμε να αφαιρέσουμε την επιλογή feeling fat (αισθάνομαι παχύς) από τη σχετική λίστα» σημείωσε η εταιρεία και προσέθεσε «Θα συνεχίσουμε να λαμβάνουμε σοβαρά τις συστάσεις που δεχόμαστε, ενώ παράλληλα αναζητούμε τρόπους για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να εκφράζουν τον εαυτό τους μέσω του Facebook»
Πηγή: Δημήτρης Αϋφαντής
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.