«Online sales» Πετυχημένες εταιρείες, στη περίοδο της κρίσης.

Ο Νίκος Ηλίας , ιδιοκτήτητης της εταιρείας ''online sales'', εξηγεί το μυστικό της επιτυχίας

Στα 30 σας, με μια επιτυχημένη εταιρία, την online sales και σημαντικές συνεργασίες. Πως το έχετε κατορθώσει αυτό και μάλιστα τη συγκεκριμένη εποχή;
Στο μυαλό μου απευθείας έρχεται μία μόνο λέξη. Δουλειά. Πολλή Δουλειά. Συγχρόνως όμως, κάνοντας μια αναδρομή στην πορεία μου, τη βλέπω σε κύκλους. Κύκλοι μικροί και μεγαλύτεροι, κύκλοι που άρχιζαν και έκλειναν. Κύκλοι που περιείχαν σκληρή δουλειά, αφοσίωση και πάρα πολύ αγάπη. Να σας αναφέρω ότι ξεκίνησα πριν από 12 χρόνια ως εκπρόσωπος τηλεφωνικών πωλήσεων και τα τελευταία 6 χρόνια δημιούργησα την online sales. Mε την επιλογή των κατάλληλων συνεργατών, από διαφορετικές κουλτούρες και ιδιοσυγκρασίες, στηριζόμενοι πάνω σε πολύτιμες αρχές και ισχυρή θέληση δημιουργήσαμε τη σιγουριά που μας χρειαζόταν για το σήμερα αλλά και το αύριο. Στην πορεία η ευελιξία μας και η ευκολία να προσαρμοζόμαστε στις εκάστοτε συνθήκες της εποχής και φυσικά τις ανάγκες των πελατών μας, μας έφερε στο σήμερα με μοναδικό σκοπό πάντα την ικανοποίησή τους.

Τελικά η  κρίση δημιουργεί ευκαιρίες;

Δεν επενδύω στη λέξη «ευκαιρία» από τη φύση μου και γενικώς δεν το βλέπω από αυτήν τη σκοπιά. Πιστεύω ότι δεν πρέπει να περιμένεις την ευκαιρία αλλά να προσπαθείς διαρκώς να τη δημιουργείς. Δεν έχω σκεφτεί αν η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες, αυτό που μπορώ με σιγουριά να σας πω είναι ότι συνειδητά έχω επιλέξει να κάνω αυτήν τη δουλειά και την έχω επιλέξει διότι από την αρχή τη βρήκα συναρπαστική.

Τι είναι αυτό που προσφέρετε σε ένα μεγάλο πελάτη, όπως για παράδειγμα από το χώρο των τηλεπικοινωνιών η vodafone και η forthnet και από τραπεζικά ιδρύματα η Citibank, και γιατί σας εμπιστεύονται;

Η online sales προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες τηλεφωνικής εκπροσώπησης που αφορούν στη διαχείριση υφισταμένων και νέων πελατών. Φροντίζουμε διαρκώς να διασφαλίζουμε την αξιοπιστία των πελατών μας δημιουργώντας συνθήκες και διεργασίες σχεδιασμένες στα μέτρα και τις ανάγκες τους, που τελικά να οδηγούν στη μέγιστη αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα. Σκεφτείτε μια σημαντική λεπτομέρεια: τη στιγμή εκείνη που εμείς εκπροσωπούμε τον πελάτη μας στο τηλέφωνο, η εμπειρία που θα λάβει ο καταναλωτής που απευθυνόμαστε θα πρέπει να εναρμονίζεται με τη φιλοσοφία του πελάτη που εκπροσωπούμε άρα αυτόματα γινόμαστε ένα με τον πελάτη μας. Το σημαντικότερο που προκύπτει από αυτήν τη διαδικασία είναι ότι με αυτόν τον τρόπο αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του τελικού καταναλωτή άμεσα και αυτές τις ανάγκες επιστρέφουμε χωρίς περιττές διαδικασίες στον πελάτη μας.

Υπάρχει κάποιο μυστικό;
Οι άνθρωποι. Και όταν λέω άνθρωποι εννοώ τον κάθε ένα ξεχωριστά συνεργάτη που επιλέγεις και σε επιλέγει. Οι άνθρωποι φέρνουν τα αποτελέσματα και αποτέλεσμα είναι ο ικανοποιημένος πελάτης.

Υπάρχουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί μια εταιρεία για να απευθυνθεί σε εσάς; Ποιες ανάγκες επιθυμεί να καλύψει;
Η online sales σε όλα αυτά τα χρόνια έχει δημιουργήσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις έτσι ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάθε ανάγκη. Για το πότε μια εταιρεία θα απευθυνθεί σε εμάς έγκειται στην ανάγκη της επικοινωνίας της με τους καταναλωτές.  Αυτή η ανάγκη μπορεί να αφορά είτε σε κάποια έρευνα αγοράς είτε ακόμα μπορεί να έχει και ως στόχο υπηρεσίες εξυπηρέτησης υφιστάμενων πελατών, την προσέλκυση νέων, ή και την ενημέρωσή τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.

Ποιο είναι το δυνατό σας σημείο, το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα;
3 λέξεις μου έρχονται στο μυαλό: αποφασιστικότητα – αφοσίωση – ευελιξία. Γρήγορες αποφάσεις αξιοποιώντας τα πιο πρόσφατα δεδομένα που προκύπτουν, αφοσίωση στο να κάνουμε το στόχο του πελάτη μας δικό μας στόχο και να βρίσκουμε διαρκώς λύσεις ανάλογα με την κάθε ανάγκη. Και όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μας ελκύουν οι προκλήσεις.

Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη τεχνολογική υποδομή που υποστηρίζει αυτό που κάνετε; Επενδύοντας στο μέλλον, σήμερα, η online sales  δημιούργησε το πλέον ασφαλές, ποιοτικό και αξιόπιστο περιβάλλον για τους πελάτες της. Διαθέτει δικό της κόμβο στο μεγαλύτερο Data Center της Ελλάδας, την Med Nautilus , με άμεση διασύνδεση με τα κεντρικά της γραφεία στην Ευμολπιδών 11 στην Αθήνα , όπως και με τα υπόλοιπα σημεία των υποδομών της στην Θεσσαλονίκη και στον Κεραμεικό .Η υποδομή μας βασίζεται σε τεχνολογίες Citrix Virtualization, HP Networking και Deli Hardware, οι υποδομές της μπορούν να δεχτούν έως 100 απομακρυσμένα σημεία, να υποστηρίξει 500 τηλεφωνικούς εκπροσώπους και περισσότερες από 1.500 ταυτόχρονες κλήσεις. Η σχεδίαση των υποδομών μας είναι τέτοια ώστε να επιτρέπει την εύκολη και άμεση επέκταση και αναβάθμιση των πόρων των συστημάτων μας χωρίς κάποιον πρακτικό ή θεωρητικό περιορισμό. Διασφαλίζουμε διαρκώς και ταυτόχρονα υψηλής ποιότητας υπηρεσίες προς τους πελάτες και συνεργάτες μας. Βασιζόμαστε σε τεχνολογίες όπως Predictive Dialer, Voice Over IP, Advanced Queuing, Skill Based Routing, Call Recording, Call Monitoring, Real Time Monitoring επιτυγχάνοντας με αυτόν τον τρόπο ένα περιβάλλον μέγιστης απόδοσης.
 
Τι χρειάζεται για να εργαστεί κάποιος μαζί σας ως τηλεφωνικός εκπρόσωπος; Απαιτούνται κάποιες συγκεκριμένες σπουδές;
Στο δικό μας αντικείμενο δεν υπάρχουν εξειδικευμένες σπουδές. Δεν υπάρχει κάποιο Πανεπιστήμιο ή σχολή που μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει με τη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Το βασικό χαρακτηριστικό που χρειάζεται να έχει κάποιος υποψήφιος συνεργάτης για να ενσωματωθεί στη δική μας ομάδα είναι η όρεξη για δουλειά. Από εκεί και πέρα η online sales δίνοντας έμφαση στην εμπειρία που πρέπει να αποκτήσει ο κάθε συνεργάτης της εφαρμόζει συνεχή εξειδικευμένη εκπαίδευση κατά την οποία τον εφοδιάζει διαρκώς με τη γνώση και τα κατάλληλα εργαλεία αναδεικνύοντας τις δεξιότητές του. Είναι σημαντικό για εμάς οι άνθρωποί μας στο τέλος της ημέρας να νιώθουν ικανοποιημένοι μέσα από τα αποτελέσματά τους και να εξελίσσονται σε αυτό που κάνουν.

Ποια είναι η επόμενη μέρα της online sales; Ποιο είναι το όραμά σας;
Όραμά μου είναι η οικογένεια της online sales να παραμείνει ένας υγιής οργανισμός με κύρος, προσωπικότητα και γερές βάσεις. Έχω εστιάσει στο σήμερα γιατί πιστεύω στο τώρα. Θεωρώ ότι δημιουργούμε το μέλλον μας φροντίζοντας το σήμερα τόσο για τους συνεργάτες μας όσο και για τους πελάτες μας.
 

Πηγή: Advertorial