Qantas: Σε «κενά αέρος» εκ νέου στο Twitter

Ο λογαριασμός @QantasPR ξεκίνησε πέρσι τον Οκτώβριο όταν ο στόλος της εταιρείας παρέμενε καθηλωμένος για 48 ώρες στο έδαφος, έπειτα από διαξιφισμούς της εργοδοσίας με το προσωπικό, γεγονός που προκάλεσε οργισμένη αντίδραση από τους πελάτες.

Χρησιμοποιώντας το διακριτικό ερυθρόλευκο σήμα «Flying Kangaroo» για το άβατάρ του, ο λογαριασμός έκανε χιλιάδες ακόλουθους (followers) στο Twitter, μέχρι ωστόσο να «κατέβει» έπειτα από επίσημη παρέμβαση της εταιρείας.

Μεταξύ των θυμάτων του λογαριασμού ήταν και ο θρύλος του κρίκετ Σέιν Γουορν ο οποίος απηύθυνε αίτημα προς τον λογαριασμό όταν η εταιρεία έχασε τις αποσκευές του στις 22 Ιανουαρίου. «Πίστευα ότι θα φροντίζατε τους Αυστραλούς. Αργείτε, ακυρώνετε πτήσεις και χάνετε αποσκευές», «τουίταρε» ο Γουορν.

Διάφοροι χρήστες άσκησαν κριτική στην εταιρεία γι’ αυτήν την κίνηση, ειρωνευόμενοι: «είστε μάλλον ανίκανοι να διαφοροποιηθείτε από ένα αστείο λογαριασμό». Άλλοι βέβαια ερμήνευσαν το κλείσιμο του λογαριασμού ως μια κυνική κίνηση ενόψει της ανακοίνωσης οικονομικών αποτελεσμάτων για το ήμισυ του έτους – δεν λείπουν οι φήμες μάλιστα για σχεδιαζόμενες περικοπές.

Την ίδια στιγμή, ένας νέος λογαριασμός (@QantasPRPR) έκανε την εμφάνισή του ανακοινώνοντας ότι πρόκειται για τον «ανεπίσημο επίσημο λογαριασμό της Qantas που αντικατέστησε τον απενεργοποιημένο @QantasPR». Ωστόσο, λίγο πιο μετά ένας όμιλος επικοινώνησε με το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων και επέμεινε ότι είναι πίσω από το «παλιό» @QantasPR? ΄έδωσε μάλιστα το σχετικό γράμμα διαμαρτυρίας-αιτήματος στο Τwitter.

Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία πέφτει σε «κενά αέρος» στο Twitter – παλιότερα είχε εκτεθεί όταν ανακοίνωσε ένα διαγωνισμό για την «υπέρτατη εμπειρία πολυτελείας», λίγες εβδομάδες μετά από την καθήλωση του στόλου και τα σχετικά εργασιακά προβλήματα.
Πηγή: skai.gr