Τεχνολογία

ΕκτύπωσηΑγαπημένα
 Επικοινωνία με συντάκτηΜέγεθος Κειμένου

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Πίνουμε περισσότερο σε κοντό ποτήρι

Σύμφωνα με νέα επιστημονική έρευνα βρετανών

02/09/2010 | 11:43Τελευταία Ενημέρωση: 11:43 02/09/2010

Οι άνθρωποι που πίνουν αλκοόλ, κρασί ή μπύρα σε χαμηλό ποτήρι καταλήγουν να πίνουν τελικά αρκετά περισσότερο, σε σχέση με όσους πίνουν σε ψηλό ποτήρι, σύμφωνα με νέα βρετανική έρευνα.

Η μελέτη, υπό τον καθηγητή πειραματικής ψυχολογίας Τσαρλς Σπενς του πανεπιστημίου της Οξφόρδης, σύμφωνα με τη βρετανική "Ντέιλι Μέιλ", διαπίστωσε ότι εξαιτίας μιας κοινής οπτικής αυταπάτης, της οποίας οι άνθρωποι πέφτουν συχνά θύματα, καταλήγουν… με πονοκέφαλο από το πολύ ποτό.

Σύμφωνα με τον Σπενς, το μάτι και ο εγκέφαλος τείνουν να υπερεκτιμούν τις κάθετες αποστάσεις και να υποεκτιμούν τις οριζόντιες, με συνέπεια οι άνθρωποι να βάζουν συστηματικά μεγαλύτερες μερίδες αλκοόλ στα χαμηλά πλατιά ποτήρια και μικρότερες στα ψηλά λεπτά ποτήρια.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι στην παγίδα αυτή δεν πέφτουν μόνο οι "ερασιτέχνες" που το βράδυ πίνουν ένα-δύο ποτηράκια στο σπίτι τους μετά τη δουλειά, αλλά και οι επαγγελματίες μπάρμαν και σερβιτόροι που υπολογίζεται ότι κατά μέσο όρο βάζουν 26% παραπάνω αλκοόλ στα χαμηλά ποτήρια σε σχέση με τα ψηλά.

Όμως το κυριότερο πρόβλημα το έχουν οι μη επαγγελματίες (δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι) που εκτιμήθηκε ότι μπορούν, χωρίς να το καταλάβουν, να πιουν μέχρι και 80% περισσότερο σε ένα κοντό ποτήρι σε σχέση με ένα ψηλό, ακόμα και στην περίπτωση που τα δύο ποτήρια, όταν είναι γεμάτα, περιέχουν ακριβώς τον ίδιο όγκο αλκοόλ.
ΕκτύπωσηΑγαπημένα
 
Απογειώνονται οι πωλήσεις κινητών τηλεφώνων που διαθέτουν το λειτουργικό Android
Το ξέσπασμα «πυρετού iPhone» κατέστησε την Apple την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατασκευάστρια έξυπνων κινητών το …
08.02.2012, 16:04
Social Media: Χρήσιμα και δημιουργικά εργαλεία
Τα Social Media ήρθαν όχι μόνο για να μείνουν αλλά και για να ενσωματωθούν στη ζωή των επιχειρήσεων. Το συμπέρ…
08.02.2012, 14:56
Νανοτεχνολογία made in Greece!
Μέσα στο 2012 η Glonatech θα φτιάξει βιομηχανική μονάδα παραγωγής νανοσωλήνων άνθρακα στην ΒΙΠΕ Λαμίας. Μέχρι…
06.02.2012, 06:54
ΕΠΙΣΤΗΜΗ-Η NASA "φώτισε" για πρώτη φορά τη σκοτεινή πλευρά της σελήνης (video)
Τη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού, "φώτισε" για πρώτη φορά ο φακός σκάφους της NASA. Η αθέατη πλευρά της Σελήνη…
04.02.2012, 10:47
Η Facebook πουλά μετοχές
Ο εξαιρετικά επιτυχημένος ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης Facebook, διαθέτει για πρώτη φορά μετοχές της εταιρεί…
03.02.2012, 15:18
Δυναμική είσοδος του Kinect της Microsoft στον κόσμο των PC
Μία νέα έκδοση του δημοφιλούς αισθητήρα κίνησής της, Kinect, λανσάρει η Microsoft, η οποία είναι σχεδιασμένη γ…
02.02.2012, 17:07
ΕΠΙΣΤΗΜΗ-Ένα βήμα πιο κοντά στο «διάβασμα» της ανθρώπινης σκέψης
Επιστήμονες στις Ηνωμένες Πολιτείες υποστηρίζουν ότι ανακάλυψαν μια πρωτότυπη μέθοδο για την αναδόμηση των λέξ…
01.02.2012, 20:50
«Συμμαχία» κατά του phishing
Συμμαχία με στόχο την αντιμετώπιση των απατών «phishing» ανακοίνωσαν 15 κορυφαίες φίρμες του χώρου της τεχνολο…
01.02.2012, 16:24
Live video chat με τον Ομπάμα
Τουλάχιστον 133.000 ερωτήσεις υποβλήθηκαν στον αμερικανό πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα, ο οποίος εφανίστηκε «ζωντανά» …
31.01.2012, 16:33
Κινέζος ακτιβιστής δικάζεται για ένα ποίημα και μερικά μηνύματα στο Skype
Ένα ποίημα και κάποια μηνύματα στο Skype επικαλούνται ως στοιχεία οι Κινέζοι εισαγγελείς εναντίον του Ζου Γιου…
31.01.2012, 15:25

Προηγούμενη  1 | 2 | 3 | 4 Επόμενη