ΑΘΛΗΤΙΚΑ


Euroleague: Έχασε τεράστια ευκαιρία για το break ο ΠΑΟ στη Μαδρίτη

Χρυσή ευκαιρία να σπάσει την έδρα της Ρεάλ και να πάρει δικό του το πλεονέκτημα έδρας έχασε ο Παναθηναϊκός στη Μαδρίτη.

 
Χρυσή ευκαιρία να σπάσει την έδρα της Ρεάλ και να πάρει δικό του το πλεονέκτημα έδρας έχασε ο Παναθηναϊκός στη Μαδρίτη.

Οι «πράσινοι» αν και βρέθηκαν στο -14 στο τρίτο δεκάλεπτο, δεν κατέθεσαν τα όπλα και έφτασαν στο +6, 66-72 με 3:52 να απομένουν. Όμως κάποιες βεβιασμένες επιθέσεις στο φινάλε και κάποια εύκολα σφυρίγματα που πήραν οι γηπεδούχοι έφεραν το 9-0 με το οποίο ολοκληρώθηκε το ματς για τη «βασίλισσα» που έκανε το 1-0. 

«Διπρόσωπος» ο Καλάθης, που ήταν κακός για τρία δεκάλεπτα, οδήγησε στην ανατροπή στην τέταρτη περίοδο, αλλά δεν απέφυγε τα λάθη στο φινάλε τελειώνοντας με 17 πόντους και 4 ασίστ. Εξαιρετικός ο Ίαν Βουγιούκας με 10 πόντους και 6 ριμπάουντ, μοιραίος ο Ντεσόν Τόμας που είχε 12 πόντους αλλά αστόχησε σε ελεύθερο τρίποντο για την ισοφάριση. Τζέφρι Τέιλορ με 13 και Φαμπιάν Κοζέρ με 12 πόντους τα κρυφά όπλα για τη Ρεάλ. 

Την Παρασκευή στις 22:15 το δεύτερο ματς της σειράς.
 
Παραμένουν στην ΚΕΔ Περέιρα και Μάριν - Ξένοι διαιτητές και του χρόνου
Στον προεδρικό θώκο της ΚΕΔ θα παραμείνει ο Βίτορ Μέλο Περέιρα όπως ανέφερε ο Μπιόρν Βάσαλο στη συνέντευξη...
22.05.2019, 12:48
NBA: Ισοφάρισαν οι Ράπτορς - Πάλεψε ο Γιάννης
Ούτε στο δεύτερο ματς στο Τορόντο κατάφεραν οι Μπακς να κάνουν το break που θα τους έφερνε μια ανάσα από...
22.05.2019, 06:21
Το συγκινητικό «αντίο» του Χάμιλτον στον Λάουντα
Με μια ανάρτησή στο προφίλ του στο instagram ο Λιούις Χάμιλτον αποχαιρέτησε τον Νίκι Λάουντα.
21.05.2019, 21:20
«Έφυγε» ο θρύλος της Formula 1 Νίκι Λάουντα
Ένας θρυλικός πιλότος της Formula 1, που έγραψε ιστορία και πλήρωσε τόσο ακριβά την αγάπη του για το...
21.05.2019, 05:00
Νικητής με σκορ 20-0 ο Παναθηναϊκός και μηδενισμός για τον Ολυμπιακό!
Στον Παναθηναϊκό και τυπικά το… ροζ φύλλο του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό!
20.05.2019, 19:43
Ο Ολυμπιακός δεν κατεβαίνει στο ΟΑΚΑ για το ντέρμπι με τον ΠΑΟ
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ενημέρωσε επίσημα την αστυνομία πως δεν θα κατέβει στο ΟΑΚΑ για το ματς με τον Παναθηναϊκό.
20.05.2019, 13:44
Βολιβία: Η στιγμή που διαιτητής καταρρέει μέσα σε γήπεδο και πεθαίνει (vid)
Αξιοσημείωτο είναι ότι το ματς συνεχίστηκε κανονικά μέχρι τέλους
20.05.2019, 09:16
NBA: «Κλείδωσαν» τον Γιάννη και μείωσαν σε 2-1 οι Ράπτορς
Έχουν δρόμο ακόμη οι τελικοί της Ανατολής, καθώς οι Ράπτορς απάντησαν στους Μπακς νικώντας μετά από δύο...