Γεωργιάδης για ΚΕΕΛΠΝΟ: Δεν υπάρχει αδίκημα-Αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση

«Θα προσφύγω στη Δικαιοσύνη για να υπερασπιστώ την τιμή και την υπόληψή μου» επισήμανε στον ΣΚΑΪ ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης με αφορμή την έκδοση του πορίσματος του ΣΥΡΙΖΑ για το ΚΕΕΛΠΝΟ που τον εμπλέκει τόσο στην περίοδο της υπουργίας του στο Υγείας όσο και εκτός της υπουργικής του θητείας.

«Ο εισαγγελέας κ. Γ. Δραγάτσης έχει ολοκληρώσει την έρευνα και δεν βρήκε τίποτα. Έχει αποφανθεί η Δικαιοσύνη και δεν με κάλεσε καν» τόνισε ο κ. Γεωργιάδης. Ο ΣΥΡΙΖΑ, πρόσθεσε, το ξέρει ότι ο εισαγγελέας δεν με κατηγορεί για τίποτα και το κάνουν για με συκοφαντήσουν.

«Δύο χρόνια κάνουν Εξεταστική, αλλά προκαταρκτική δεν τολμάνε να ζητήσουν γιατί δεν υπάρχει αδίκημα» σημείωσε ο βουλευτής της ΝΔ.

«Εάν το πόρισμα κατατεθεί επισήμως αύριο θα στραφώ εναντίον των βουλευτών που θα το υπογράψουν. Καταλήγει στο ότι πρέπει να διερευνηθεί η ηθική αυτουργία, την περίοδο που δεν ήμουν υπουργός. Έχει παραβιάσει τον κανονισμό γιατί δεν μπορεί να ερευνήσει την περίοδο που δεν είχα το αξίωμα» τόνισε ο Άδωνις Γεωργιάδης. 

Απλές ενδείξεις για τον Άδωνι Γεωργιάδη, όχι προανακριτική στο πόρισμα. Απόσπασμα του πορίσματος:

«Με σεβασμό στο τεκμήριο της αθωότητας -όπως οι υπογράφοντες βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ διαβεβαιώνουν στο πόρισμά τους- η πλειοψηφία της επιτροπής σημειώνει ότι «το σύνολο των νομικών σκέψεων που αφορούν τόσο το κεφάλαιο της ευθύνης του Α. Γεωργιάδη» -μαζί με τα υπόλοιπα στοιχεία που συνέλεξε η επιτροπή- «θα αποσταλεί στην Δικαιοσύνη, προκειμένου αυτή, με τα μέσα, τα νομικά και ερευνητικά εργαλεία, τις μεθόδους και της δυνατότητες που έχει από το νόμο, διαθέτει τη γνώση και την εμπειρία να προβεί σε περαιτέρω έλεγχο για το αν όλες οι παραπάνω διαπιστώσεις μας συγκροτούν τις 'επαρκείς (αποχρώσες) ενδείξεις', και σε περίπτωση κατάφασής τους να ασκήσει ποινικές διώξεις, εξειδικεύοντας τα αδικήματα και εξατομικεύοντας τις ευθύνες».

Για την υπόθεση των διοικητικών υπαλλήλων του ΚΕΕΛΠΝΟ που απασχολούνταν στο γραφείο του κ. Γεωργιάδη, το πόρισμα θέτει το ερώτημα, «αφού τους είχε ανάγκη για το γραφείο του γιατί δεν τους προσλάμβανε απευθείας ο ίδιος και το υπουργείο του και να τους πληρώνει επίσης ο ίδιος, και γιατί έπρεπε να προσληφθούν και να πληρωθούν από το ΚΕΕΛΠΝΟ, ενώ χωρίς να εργαστούν ΠΟΤΕ και ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑ του ΚΕΕΛΠΝΟ πήγαν κατ' ευθείαν στο γραφείο του; Αυτό δεν αποκαλύπτει το φαινόμενο που η μεν Κρεμαστινού στην Επιτροπή αποκάλεσε 'μακρύ χέρι του Υπουργού', ο δε Παπαδημητρίου ομολόγησε ότι ακριβώς αυτή η φάμπρικα και το κόλπο να προσλαμβάνει και να πληρώνει το ΚΕΕΛΠΝΟ και οι προσληφθέντες να πηγαίνουν κατ' ευθείαν στο Υπουργείο και στο γραφείο του Υπουργού Υγείας αποτελούσαν by pass, δηλαδή 'παράκαμψη' της νομιμότητας;», είναι τα ερωτήματα της πλειοψηφίας.

Στο σημείο αυτό, το πόρισμα θέτει θέμα «για την τέλεση του αδικήματος της ηθικής αυτουργίας σε όλα τα αδικήματα σε βάρος των διοικητικών υπαλλήλων». Ενώ για το μείζον ερώτημα της παραγραφής, οι βουλευτές της πλειοψηφίας καταθέτουν την πολιτική και νομική θέση ότι «για τα κοινά ποινικά αδικήματα της κακουργηματικής πλαστογραφίας και ψευδούς βεβαίωσης δεν μπορούν να θεωρηθούν 'υπουργικά αδικήματα' που έχουν τελεστεί 'κατά την άσκηση των υπουργικών καθηκόντων', αλλά 'επ' ευκαιρία αυτών', και κατά συνέπεια δεν έχουν υποπέσει στην παραγραφή της παρ. 3 του άρθρου 86 του Συντάγματος. Δηλαδή για τα αδικήματα αυτά, πλην της απιστίας που είναι το κατ' εξοχήν υπουργικό αδίκημα, δεν μπορεί να ισχύσει η σύντομη παραγραφή λόγω της παρέλευσης δύο τακτικών συνόδων της Βουλής, που πράγματι έχουν παρέλθει μέχρι σήμερα, με αποτέλεσμα αποκλειστικά αρμόδια για την άσκηση της ποινικής δίωξης δεν είναι αρμόδια η Βουλή, αλλά η τακτική ποινική δικαιοσύνη», ενώ «όσον αφορά τα αδικήματα που φέρονται να έχουν τελεστεί το 2015 και μετά δεν τίθεται κανένα ζήτημα».