Θέμα προστασίας δεδομένων των ταξιτζήδων του Beat θέτει ο Σπίρτζης

Θέμα προστασίας των προσωπικών δεδομένων των επαγγελματιών των ταξί που συνεργάζονται με την ηλεκτρονική πλατφόρμα Beat θέτει τώρα ο Χρήστος Σπίρτζης, καθώς στην εφαρμογή παρουσιάζεται η φωτογραφία κάθε αυτοκινητιστή που εξυπηρετεί τους πολίτες για την αξιολόγησή του. Σε συνεντεύξεις του ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών είπε ότι η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων θα ερωτηθεί σχετικά, παρά τη συναίνεση των συνεργαζομένων με την εφαρμογή επαγγελματιών.

«Είναι ένα θέμα που θα το δει η Αρχή Προσωπικών Δεδομένων… Να δούμε λίγο την ευρωπαϊκή νομοθεσία που υπάρχει γύρω από αυτά τα θέματα; Να τη δούμε. Είναι άλλο να πει μια εταιρεία σαν την Taxi Beat, αξιολόγησε το τάδε ταξί για να συνεργαστεί μαζί του, είναι άλλο να αξιολογεί εκείνη με ποιους θα συνεργαστεί για το αν τα αυτοκίνητα αυτά έχουν κάποιες προδιαγραφές, είναι καλύτερα, είναι καθαρά, έχουν μια λειτουργία συγκεκριμένη -και οι οδηγοί τους μέσα σε αυτά- και είναι άλλο να δείχνεις την εικόνα του άλλου» ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.

Ερωτηθείς δε από το δημοσιογράφο πού είναι το πρόβλημα αν ο ταξιτζής έχει συναινέσει στο να φαίνεται η φωτογραφία του για την αξιολόγηση, ο κ. Σπίρτζης επέμεινε ότι «η δική σας φωτογραφία μπορεί να μην είναι πρόβλημα, αλλά μπορεί να είναι πρόβλημα η φωτογραφία ενός ανθρώπου που έχει άλλο χρώμα από εμάς, μπορεί να είναι πρόβλημα η φωτογραφία μιας γυναίκας, μπορεί να είναι φυλετική… αλλά εμείς βάζουμε τους κανόνες ως θεσμικό πλαίσιο. Εμείς βάζουμε τους κανόνες και τους διαβουλευόμαστε με τους ανθρώπους και τις εταιρείες που είναι στους χώρους».

«Και εγώ στηρίζω την Beat και στηρίζω όλες τις προσπάθειες που κάνουν καλή τη ζωή μας, πιο εύκολη και επεκτείνουν τις δραστηριότητες. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν κανόνες» υποστήριξε.

Ο υπουργός αναφέρθηκε και στην πλατφόρμα Uber, λέγοντας ότι «υπάρχουν εταιρείες αυτή τη στιγμή που δραστηριότητα στα ταξί οι οποίες δεν έχουν καν έδρα στη χώρα μας, δεν πληρώνουν καν ούτε ένα ευρώ φορολόγηση, δεν έχουν νόμιμο εκπρόσωπο, δεν έχουν γραφεία, δεν πληρώνουν ΦΠΑ».

Ο κ. Σπίρτζης αρνήθηκε δε, ότι «διάφορα σχέδια νόμου που κάποιες εφημερίδες διακινούν, είναι το σχέδιο νόμου που τελικά θα καταλήξει στη Βουλή». «Εμείς έχουμε διάφορες προτάσεις, όταν συντάσσεται ένα σχέδιο νόμου δέχεσαι προτάσεις από παντού, διαβουλεύεσαι και με την αγορά, όταν καταλήξει στη Βουλή και είναι το τελικό κείμενο, θα το βγάλει το Υπουργείο, δεν θα το βγάλει ούτε μία εφημερίδα ούτε ένας Όμιλος Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης» είπε.

Εμπλοκή και με τους θεσμούς, προκαλεί στο μεταξύ, σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, το θέμα που έχει προκύψει με το νομοσχέδιο του υπουργείου αναφορικά με τις αλλαγές που ετοιμάζει στο χώρο των ταξί. Μάλιστα, οι θεσμοί ζητούν να μην κατατεθεί στη Βουλή το επίμαχο νομοσχέδιο,

Στον ιστότοπο του ΣΑΤΑ, πρόεδρος του οποίου είναι ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, έχει αναρτηθεί η απάντηση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών την Παρασκευή για το ζήτημα της ψηφιακής πλατφόρμας Beat
Πηγή: skai.gr