Κλείσιμο

Άνωθεν εντολή; Μανούσης τέλος!

Με αιτιολογία ότι "δεν προκύπτει από το πρακτικό ότι ο δοκιμαστικός πλους του πλοίου ΣΑΟΣ 2 έγινε σε νηνεμία ή …τρικυμία" το Υπουργείο Ναυτιλίας απέρριψε την μοναδική προσφορά που είχε υποβληθεί για την εξυπηρέτηση της γραμμής Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη. Αξίζει όμως να σημειωθεί ότι στο παρελθόν το πλοίο είχε γίνει δεκτό χωρίς ποτέ να προβληθεί ανάλογη αιτιολογία. Έτσι λοιπόν "κάποιοι" προτίμησαν να αφήσουν τη Σαμοθράκη χωρίς πλοίο παρά να κατακυρώσουν την άγονη γραμμή στον Φώτη Μανούση που είναι και ο πλοιοκτήτης του προσφερόμενου πλοίου.

Απερρίφθη λόγω ...νηνεμίας

Στους διαδρόμους του Υπουργείου Ναυτιλίας κυκλοφορούσε χθες έντονα η "Εντολή: Εξοντώστε τον Μανούση. Όπερ και εγένετο. Με "αστείες" όπως χαρακτηρίζονται από πηγές του Υπουργείου προφάσεις, η γραμμή έμεινες στα αζήτητα και φυσικά το Υπουργείο έχει για πολλοστή φορά χωριστεί στα δύο καθώς υπάρχει και η πλευρά που υποστηρίζει ότι η διένεξη Παυλίδη – Μανούση που έφερε σε δύσκολη θέση τη Κυβέρνηση δεν πρέπει να επηρεάζει τις αποφάσεις περί ακτοπλοϊκών συνδέσεων.

Τέρμα και ο Αγούδημος…

Συμπτωματικά… την ίδια στιγμή η εισαγγελία Πειραιά αποφάσιζε να ασκήσει ποινική δίωξη στον εκπρόσωπο της εταιρίας G.A.FERRIES για μη καταβολή δεδουλευμένων στα πληρώματα των πλοίων ΜΑΡΙΝΑ, ΡΟΔΑΝΔΗ, ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ κλπ. Προφανώς η εισαγγελέας έπραξε πολύ σωστά. Πλην όμως ενήργησε μεμονωμένα όπως παράγοντες της ακτοπλοΐας επισημαίνουν προσθέτοντας: Αφερέγγυοι εργοδότες υπάρχουν και στη στεριά και στη θάλασσα? Διερωτάται έτσι καθένας: Προς τι η επιλεκτικότητα; Μήπως υπάρχει συνεργασία Κυβέρνησης - Δικαιοσύνης;

Στον Πειραιά έντονες είναι οι εκτιμήσεις ότι μετά την μη παραπομπή αλλά την παραίτηση Παυλίδη, θα ακολουθήσουν εξαγγελίες του τύπου: Ανανεώνουμε την Ακτοπλοΐα; Κυριακή κοντή γιορτή.
Πηγή: Θεοδοσία Κοντζόγλου