MEDIA


Το Βοom έρχεται στον ΣΚΑΪ (trailer)

Δυο παρέες διαγωνίζονται με στόχο να απενεργοποιήσουν, όσες περισσότερες «βόμβες» μπορούν για να κερδίσουν ένα πολύ μεγάλο χρηματικό έπαθλο.

 
Boom! Ένα από τα διασημότερα και πιο επιτυχημένα τηλεπαιχνίδια γνώσεων στην παγκόσμια τηλεόραση, έρχεται στον ΣΚΑΪ και θα το παρουσιάζει ο Σάκης Τανιμανίδης.

Boom το τηλεπαιχνίδι που θα μοιράζει σε παρέες πάνω 50.000 ευρώ κάθε μέρα.

Δυο παρέες διαγωνίζονται με στόχο να απενεργοποιήσουν, όσες περισσότερες «βόμβες» μπορούν για να κερδίσουν ένα πολύ μεγάλο χρηματικό έπαθλο.

Οι παίκτες φορώντας προστατευτικά γυαλιά καλούνται σε περιορισμένο χρόνο να βρουν τη σωστή απάντηση κόβοντας καλώδια, ώστε να απενεργοποιήσουν τη «βόμβα».



Εάν κόψουν τα λάθος καλώδια, η «βόμβα» εκρήγνυται.

Η παρέα που θα καταφέρει να απενεργοποιήσει τις περισσότερες «βόμβες» έχει την ευκαιρία να παίξει και στον τελικό γύρο και να κερδίσει 50.000 ευρώ.

Μία μοναδική εμπειρία για παίκτες και τηλεθεατές γεμάτη δράση, αγωνία, διασκέδαση και συγκίνηση.


 
Ζούλας: Ρητή η εντολή να αποκτήσει η ΕΡΤ το ρόλο που επιτάσσει το Σύνταγμα
Ζούλας: Ρητή η εντολή του πρωθυπουργού να αποκτήσει η ΕΡΤ το ρόλο που της επιτάσσει το Σύνταγμα
16.09.2019, 14:48
Ο Πιο Αδύναμος Κρίκος κάνει πρεμιέρα στον ΣΚΑΪ (trailer)
Από το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου, και κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 18.40, ο Τάσος Τρύφωνος θα λέει...
13.09.2019, 14:55
Όλοι στον ΣΚΑΪ: Η εκδήλωση παρουσίασης προγράμματος 2019-2020 (vid+pics)
Ο ΣΚΑΪ υπόσχεται μια γεμάτη τηλεοπτική χρονιά, συντονιστείτε!
12.09.2019, 17:11
Όλοι στον ΣΚΑΪ : Ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα για όλους τη σεζόν 2019-2020
Ο ΣΚΑΪ υπόσχεται μια γεμάτη τηλεοπτική χρονιά, συντονιστείτε!
11.09.2019, 21:12
Βoom: Πρεμιέρα Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου στις 18:45
Το Boom, ένα από τα πιο επιτυχημένα τηλεπαιχνίδια γνώσεων στην παγκόσμια τηλεόραση κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα...
11.09.2019, 17:24
Ο Ευτύχης Παλλήκαρης νέος επικεφαλής του ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ξεκίνησε ως δημοσιογράφος το 1980, μετά την αποφοίτησή του από το Φυσικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών
10.09.2019, 20:11
Απεβίωσε σε ηλικία 94 ετών ο φωτογράφος Ρόμπερτ Φρανκ
« Με τη μικρή φωτογραφική μηχανή του, την οποία σηκώνει και χειρίζεται με το ένα χέρι, έβγαλε μια εικόνα της...
10.09.2019, 19:03
Κατάμεστο το Καλλιμάρμαρο στη μεγάλη συναυλία του Όλοι Μαζί Μπορούμε (vid)
Το εμβληματικό στάδιο στο κέντρο της Αθήνας γέμισε με μαγευτικές μελωδίες του σπουδαίου συνθέτη, Xρήστου...
10.09.2019, 16:24
8 Λέξεις: Νέο πρόσωπο & Preview από το σημερινό επεισόδιο στις 21.00 Video
Ο ετεροθαλής αδελφός του Οδυσσέα(Αντρέας Γεωργίου) και του Μιχαήλ(Ιάσονας Παπαματθαίου) από τον πρώτο γάμο...
10.09.2019, 15:04
H Τατιάνα Στεφανίδου «Μαζί σου» κάθε Σαββατοκύριακο στον ΣΚΑΪ (trailer)
Εκτός από θέματα της επικαιρότητας και δυνατές προσωπικές ιστορίες που αποτελούν την «ταυτότητά» της, η...
10.09.2019, 14:22

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 27  Επόμενη