MEDIA


ΟNLine: Πρεμιέρα στις 15 Ιουλίου στον ΣΚΑΪ

Η επικαιρότητα ...δεν γνωρίζει από διακοπές και στον ΣΚΑΪ αυτό το ξέρουμε καλά. Τη Δευτέρα στις 15 Ιουλίου το «ΟΝline» επιστρέφει για ένα ακόμη καλοκαίρι.

 
Η επικαιρότητα ...δεν γνωρίζει από διακοπές και στον ΣΚΑΪ αυτό το ξέρουμε καλά. Τη Δευτέρα στις 15 Ιουλίου το «ΟΝline» επιστρέφει για ένα ακόμη καλοκαίρι. 

Διαφορετικό, ανανεωμένο και διαδραστικό θέτει στο επίκεντρο την ενημέρωση, με πρωταγωνιστές όλες και όλους εσάς. 

«OΝline», με τη Μάιρα Μπάρμπα και τον Γιώργο Ευγενίδη, από τη Δευτέρα 15 Ιουλίου και καθημερινά στις 12 το μεσημέρι.


ΟΝline
Δευτέρα έως Παρασκευή 
στις 12.00 το μεσημέρι 


 
Πέθανε ο δημοσιογράφος Αλέξης Οικονομίδης
Εργάστηκε στο «Ριζοσπάστη», στην «Πρώτη», τον «Αθήνα 9,84», τον «Flash», την «ΕΡΑ», ενώ διετέλεσε διευθυντής...
17.09.2019, 13:40
Λόγω Τιμής 20 χρόνια μετά: Η πρεμιέρα. Νέοι και παλιοί ήρωες (vids- pics)
Πρεμιέρα Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου και κάθε Δευτέρα στις 23.00 στον ΣΚΑΪ
17.09.2019, 11:36
Ζούλας: Ρητή η εντολή να αποκτήσει η ΕΡΤ το ρόλο που επιτάσσει το Σύνταγμα
Ζούλας: Ρητή η εντολή του πρωθυπουργού να αποκτήσει η ΕΡΤ το ρόλο που της επιτάσσει το Σύνταγμα
16.09.2019, 14:48
Ο Πιο Αδύναμος Κρίκος κάνει πρεμιέρα στον ΣΚΑΪ (trailer)
Από το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου, και κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 18.40, ο Τάσος Τρύφωνος θα λέει...
13.09.2019, 14:55
Όλοι στον ΣΚΑΪ: Η εκδήλωση παρουσίασης προγράμματος 2019-2020 (vid+pics)
Ο ΣΚΑΪ υπόσχεται μια γεμάτη τηλεοπτική χρονιά, συντονιστείτε!
12.09.2019, 17:11
Όλοι στον ΣΚΑΪ : Ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα για όλους τη σεζόν 2019-2020
Ο ΣΚΑΪ υπόσχεται μια γεμάτη τηλεοπτική χρονιά, συντονιστείτε!
11.09.2019, 21:12
Βoom: Πρεμιέρα Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου στις 18:45
Το Boom, ένα από τα πιο επιτυχημένα τηλεπαιχνίδια γνώσεων στην παγκόσμια τηλεόραση κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα...
11.09.2019, 17:24
Ο Ευτύχης Παλλήκαρης νέος επικεφαλής του ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ξεκίνησε ως δημοσιογράφος το 1980, μετά την αποφοίτησή του από το Φυσικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών
10.09.2019, 20:11
Απεβίωσε σε ηλικία 94 ετών ο φωτογράφος Ρόμπερτ Φρανκ
« Με τη μικρή φωτογραφική μηχανή του, την οποία σηκώνει και χειρίζεται με το ένα χέρι, έβγαλε μια εικόνα της...
10.09.2019, 19:03
Κατάμεστο το Καλλιμάρμαρο στη μεγάλη συναυλία του Όλοι Μαζί Μπορούμε (vid)
Το εμβληματικό στάδιο στο κέντρο της Αθήνας γέμισε με μαγευτικές μελωδίες του σπουδαίου συνθέτη, Xρήστου...
10.09.2019, 16:24

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 27  Επόμενη