MEDIA


To SKAI.gr και στο Instagram

Ακολούθησε τον λογαριασμό του @skaigr στο Instagram, χρησιμοποίησε το hashtag #skaigr για τις αναρτήσεις σου και μπες κι εσύ στην πρώτη γραμμή της Ενημέρωσης!

 
Το skai.gr, η ενημερωτική ιστοσελίδα που ξεκίνησε πρώτη στην Ελλάδα να παρέχει από το 2006 υπηρεσίες Video και Audio on Demand «παντρεύοντας» τον γραπτό λόγο με το πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό του ομίλου ΣΚΑΪ, ενημερώνοντας αδιάκοπα με πλήρη δημοσιογραφική κάλυψη για όλα τα σημαντικά γεγονότα στη χώρα και σε ολόκληρο τον πλανήτη με περισσότερους από 590.000 followers στο twitter και 250.000 ακόλουθους στο Facebook, εισέρχεται στον κόσμο του Instagram.

Ο λογαριασμός θα ενημερώνεται καθημερινά με τα σημαντικότερα γεγονότα της επικαιρότητας όπως τα καταγράφει ο φωτογραφικός φακός των συνεργαζόμενων πρακτορείων στην Ελλάδα και στον Κόσμο.

Ακολούθησε τον λογαριασμό  του @skaigr στο Instagram, χρησιμοποίησε το hashtag #skaigr για τις αναρτήσεις σου και μπες κι εσύ στην πρώτη γραμμή της Ενημέρωσης!


 
Ο Πιο Αδύναμος Κρίκος κάνει πρεμιέρα στον ΣΚΑΪ (trailer)
Από το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου, και κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 18.40, ο Τάσος Τρύφωνος θα λέει...
13.09.2019, 14:55
Όλοι στον ΣΚΑΪ: Η εκδήλωση παρουσίασης προγράμματος 2019-2020 (vid+pics)
Ο ΣΚΑΪ υπόσχεται μια γεμάτη τηλεοπτική χρονιά, συντονιστείτε!
12.09.2019, 17:11
Όλοι στον ΣΚΑΪ : Ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα για όλους τη σεζόν 2019-2020
Ο ΣΚΑΪ υπόσχεται μια γεμάτη τηλεοπτική χρονιά, συντονιστείτε!
11.09.2019, 21:12
Βoom: Πρεμιέρα Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου στις 18:45
Το Boom, ένα από τα πιο επιτυχημένα τηλεπαιχνίδια γνώσεων στην παγκόσμια τηλεόραση κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα...
11.09.2019, 17:24
Ο Ευτύχης Παλλήκαρης νέος επικεφαλής του ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ξεκίνησε ως δημοσιογράφος το 1980, μετά την αποφοίτησή του από το Φυσικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών
10.09.2019, 20:11
Απεβίωσε σε ηλικία 94 ετών ο φωτογράφος Ρόμπερτ Φρανκ
« Με τη μικρή φωτογραφική μηχανή του, την οποία σηκώνει και χειρίζεται με το ένα χέρι, έβγαλε μια εικόνα της...
10.09.2019, 19:03
Κατάμεστο το Καλλιμάρμαρο στη μεγάλη συναυλία του Όλοι Μαζί Μπορούμε (vid)
Το εμβληματικό στάδιο στο κέντρο της Αθήνας γέμισε με μαγευτικές μελωδίες του σπουδαίου συνθέτη, Xρήστου...
10.09.2019, 16:24
8 Λέξεις: Νέο πρόσωπο & Preview από το σημερινό επεισόδιο στις 21.00 Video
Ο ετεροθαλής αδελφός του Οδυσσέα(Αντρέας Γεωργίου) και του Μιχαήλ(Ιάσονας Παπαματθαίου) από τον πρώτο γάμο...
10.09.2019, 15:04
H Τατιάνα Στεφανίδου «Μαζί σου» κάθε Σαββατοκύριακο στον ΣΚΑΪ (trailer)
Εκτός από θέματα της επικαιρότητας και δυνατές προσωπικές ιστορίες που αποτελούν την «ταυτότητά» της, η...
10.09.2019, 14:22
8 Λέξεις: Δείτε πρώτοι πριν την πρεμιέρα της σειράς του ΣΚΑΪ
8 λέξεις. Η μεγάλη πρεμιέρα με ένα συναρπαστικό διπλό επεισόδιο την Κυριακή στις 21.00 στον ΣΚΑΪ.
08.09.2019, 15:13

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 28  Επόμενη