MEDIA


Happy Traveller κάθε Κυριακή στις 16.20 στον ΣΚΑΪ

Ο 5ος κύκλος για τις ταξιδιωτικές περιπέτειες του Happy Traveller με τον Ευτύχη Μπλέτσα ξεκινά την Κυριακή 14 Οκτωβρίου στις 16.20 στον ΣΚΑΪ.

 
Μετά από 4 σεζόν, 150 επεισόδια και 50 χώρες συνεχίζουμε… μέχρι την άκρη της Γης! Είμαστε εδώ, για να σας ταξιδέψουμε παντού. Ετοιμάστε βαλίτσες και ελάτε μαζί μας.

Πρώτος μας προορισμός, ο πιο μακρινός που έχουμε πάει ποτέ ως τώρα! Τα νησιά Φίτζι στον Ειρηνικό ωκεανό. Προσγειωνόμαστε στην πόλη Νάντι και εξερευνούμε τις γειτονιές και τις αγορές της. Στη συνέχεια, ξεκινάμε για να δούμε τη νότια πλευρά του μεγαλύτερου νησιού Βίτι Λέβου για να φτάσουμε σε ένα εκπληκτικό οικολογικό ξενοδοχείο μέσα στη ζούγκλα και δίπλα στον ωκεανό. Το ταξίδι στα Φίτζι ξεκινάει!



Το ταξίδι της πέμπτης Happy Traveller σεζόν ξεκινάει!

Ταξιδιωτική Εκπομπή από αληθινούς ταξιδιώτες! Η πρώτη Selfie ταξιδιωτική εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης!

Happy Traveller κάθε Κυριακή στις 16.20 στον ΣΚΑΪ

 
Happy Traveller στη Σουηδική Λαπωνία
Happy Traveller με τον Ευτύχη Μπλέτσα κάθε Κυριακή στις 16.20 στον ΣΚΑΪ
14.12.2018, 17:44
Ελλάδα Έχεις Ταλέντο: Έρχεται ο μεγάλος τελικός
Ελλάδα Έχεις Ταλέντο, τελικός την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου στις 21.00 στον ΣΚΑΪ.
14.12.2018, 17:41
DOT: Η παρέα σου για το Σαββατοκύριακο
DOT., κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 17.20 στον ΣΚΑΪ.
14.12.2018, 13:58
Στην υγειά μας ρε παιδιά: Αφιέρωμα στην Πίτσα Παπαδοπούλου
Στην υγειά μας ρε παιδιά» κάθε Σάββατο στις 21.00.
13.12.2018, 18:16
Λογοτεχνία, υποκριτική και γιορτινή διάθεση στο Food n' Friends
Food n’ Friends, με τον Δημήτρη Σκαρμούτσο και τον Ηλία Φουντούλη κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 18.40 στον...
13.12.2018, 17:48
Η Τατιάνα Στεφανίδου στο Gala του My style Rocks
Το στυλ των κοριτσιών την εξέπληξε, άλλοτε ευχάριστα και άλλοτε δυσάρεστα. Και είπε πολλά…
13.12.2018, 16:30
Πρεμιέρα για Γλυκές Αλχημείες με ξεχωριστές συνταγές
«Οι Γλυκές Αλχημείες Ταξιδεύουν» κάθε Σάββατο στις 16.20 στον ΣΚΑΪ.
13.12.2018, 15:44
Αγωγή κατά Κυρανάκη κατέθεσε ο Βαξεβάνης. ΝΔ: Να τον χαίρεται ο Τσίπρας
«Ο δικομανής “Κλουζώ” της δημοσιογραφίας και παπαγαλάκι του Αλ. Τσίπρα, Κώστας Βαξεβάνης, κατέθεσε άλλη μια...