Tα πρακτορεία ΟΠΑΠ αλλάζουν και προσελκύουν νέους ιδιώτες και επενδυτές

Η αλματώδης ποιοτική και ποσοτική πρόοδος που σημειώνεται τα τελευταία χρόνια στον ΟΠΑΠ, με αιχμή του δόρατος τα νέα παιχνίδια, τις υπηρεσίες και το περιβάλλον των πρακτορείων, κεντρίζουν το ενδιαφέρον σε πολλούς οι οποίοι θέλουν να αποτελέσουν «κομμάτι» της νέας εποχής του ΟΠΑΠ.

Στα 60 χρόνια της λειτουργίας του ο ΟΠΑΠ πέτυχε να δημιουργήσει το πιο δυναμικό δίκτυο λιανικής σε όλη τη χώρα με περισσότερα από 4.000 σημεία πώλησης. Από πέρυσι έχουν ξεκινήσει επίσης σημαντικές επενδύσεις στα πρακτορεία. Στο επίκεντρο μπαίνει το ίδιο το πρακτορείο, η εμπειρία σε αυτό και τα παιχνίδια που προσφέρει και η ανάπτυξη του δικτύου γίνεται με βάση εμπορικά και τεχνοκρατικά κριτήρια, ακολουθώντας τις ανάγκες της αγοράς. 

 «Ζήσε το Παιχνίδι» στα νέα πρακτορεία

Στη νέα εποχή στην οποία έχει εισέλθει δυναμικά ο ΟΠΑΠ, τα πρακτορεία με γρήγορους ρυθμούς μετατρέπονται σε τοπικούς προορισμούς ψυχαγωγίας, επιτυγχάνοντας να φέρουν στο επίκεντρο τον ενθουσιασμό που προσφέρει το «παιχνίδι». Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι δεν επιτυγχάνεται απλά ένα αρχιτεκτονικό «face lifting» στην εικόνα των πρακτορείων, αλλά πολλά περισσότερα, και μάλιστα στην ίδια τους τη δραστηριότητα και τις επιλογές που παρέχονται στους παίκτες. Οθόνες με στατιστικά στοιχεία, νέες συσκευές αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs), νέος εξοπλισμός και πληροφοριακά συστήματα και η νέα πλατφόρμα “live” στοιχηματισμού στο Πάμε Στοίχημα είναι μερικές από τις νέες τεχνολογικές λύσεις στις οποίες έχει επενδύσει ο ΟΠΑΠ. Την ίδια στιγμή, η γκάμα των παιχνιδιών που προσφέρουν τα πρακτορεία έχει ενισχυθεί σημαντικά, αυξάνοντας το ενδιαφέρον των παικτών.

Τα νέα παιγνιομηχανήματα VLTs, που προστίθενται στα πρακτορεία με ταχείς ρυθμούς, αποτελούν τη «ναυαρχίδα» των νέων προϊόντων που περιλαμβάνουν, επίσης, virtual προϊόντα αθλητικού στοιχηματισμού, στοιχηματικές επιλογές για ιππόδρομο σε Ελλάδα, Κύπρο αλλά και Γαλλία, Αγγλία και Νότια Αφρική, και άλλα πολλά παιχνίδια στοιχηματισμού. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ΟΠΑΠ τη χρονιά που μας πέρασε επένδυσε σε πληροφοριακά συστήματα, εξοπλισμό πρακτορείων, συσκευές αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs), παιγνιομηχανήματα VLTs και virtual προϊόντα αθλητικού στοιχηματισμού. 


Πηγή: skai.gr