Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα αυτό μελετώντας 800 Κινέζους, μερικοί από τους οποίους είχαν υποστεί εγκεφαλικό.
Κατέληξαν δε στο συμπέρασμα ότι αυτοί που έπιναν δυο ή περισσότερα φλιτζάνια πράσινου τσαγιού ημερησίως περιόριζαν κατά 60% τις πιθανότητες να υποστούν εγκεφαλικό.
Ένας από τους ερευνητές, ο καθηγητής Κόλιν Μπινς δήλωσε πως η κατανάλωση πράσινου τσαγιού έχει πολλές ευεργετικές επιπτώσεις στην υγεία.
"Προηγούμενες μελέτες δείχνουν πως το πράσινο τσάι βοηθά σε χαμηλότερα ποσοστά καρκίνων, όπως καρκίνου του προστάτη και στις ωοθήκες", είπε ο κ. Μπινς.


Δείτε ζωντανά
Ακούστε ζωντανά





















Follow @skaigr