Πρωτόδικα είχαν καταδικαστεί σε 16 και 19 χρόνια κάθειρξης αντίστοιχα.
Το πλοίο χαρακτηρίστηκε αναξιόπλοο, για πρώτη φορά, κατά την διάρκεια της εκδίκασης της υπόθεσης σε δεύτερο βαθμό.
Ο εισαγγελέας της έδρας Νικόλαος Τσαγκάς κατά τη διάρκεια της αγόρευσής του διατύπωσε ότι ενώ το πλοίο βρισκόταν σε μικρή απόσταση από τη βόρεια βραχονησίδα Πόρτες και έπλεε σε απόσταση ασφαλείας "συνέβη όλως αιφνιδίως και εντελώς απρόβλεπτα να παύσει να λειτουργεί το σύστημα προώσεως της δεξιάς μηχανής".
Άφησε μάλιστα να εννοηθεί ότι υπήρξαν πολιτικές παρεμβάσεις.
Επίσης τόνισε χαρακτηριστικά ότι και κάποιοι άλλοι θα έπρεπε να είναι στο εδώλιο, αναφερόμενος στους επιθεωρητές του υπουργείου Εμπορικής ναυτιλίας που πραγματοποίησαν τον έλεγχο και όφειλαν να γνωρίζουν την κατάσταση του πλοίου.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.