ΕΛΛΑΔΑ

Κατολίσθηση στο Ναυάγιο: Οι μαρτυρίες ανθρώπων που γλίτωσαν από θαύμα

«Γινόταν πανικός, ήταν εικόνες βιβλικής καταστροφής. Να βλέπεις σκάφη αναποδογυρισμένα, μεγάλη θαλασσοταραχή και κόσμο να φωνάζει. Ο ένας αναζητούσε τον άλλο, γυναίκες έψαχναν τα παιδιά τους, πρωτόγνωρα πράγματα» λένε

Το λιμάνι της Ζακύνθου, με φόντο το φωτισμένο, λόγω της εορτής της Υψώσεως του Σταυρού, καμπαναριό του Αγίου Διονυσίου επέλεξαν οι δυο από τους τρεις τραυματισμένους από την κατάρρευση βράχων στο ναυάγιο, τουρίστες που λίγο πριν το απόγευμα έλαβαν εξιτήριο από το νοσοκομείο της Ζακύνθου.

«Φτάσαμε γύρω στις 10.30πμ στην παραλία, κολυμπήσαμε και μετά από 15′ επιστρέψαμε στη βάρκα μας και ξαφνικά είδαμε τα βράχια να πέφτουν ενώ είμαστε σε μια απόσταση περίπου στα 20 μέτρα. Πριν το συνειδητοποιήσουμε έπεσε και δεύτερο τμήμα βράχων και το κύμα που δημιουργήθηκε μας αναποδογύρισε τη βάρκα. Πέσαμε στο νερό, ενω δίπλα μας είδαμε άλλη μια βάρκα που ήταν κυριολεκτικά στον αέρα να σκάει πάνω στη δικιά μας. Σε αυτή ήταν η οικογένεια των 4 Τσέχων με τη γυναίκα να είναι αιμόφυρτη και να ζητούν βοήθεια. Τους πήραμε μαζί μας στο πόρτο Βρόμη και από εκεί πήγαμε όλοι στο νοσοκομείο. Είμαστε τυχεροί στην ατυχία μας», μάς δήλωσε ο ένας από αυτούς, Αυστραλο-Κύπριος Χαράλαμπος Ευριπίδης στο imerazante.gr που παραθέριζε στη Ζάκυνθο.

Κοντά τους και ο Σπύρος Κάνδηλας, καπετάνιος πλοιάριου που επισκέπτεται το ναυάγιο και εξομολογήθηκε στο ίδιο site ότι: «Έπεφτα κομμάτια βράχων σε τρια στάδια με το μεγαλύτερο τμήμα από αυτούς να προκαλεί έντονο κυματισμό με αποτέλεσμα να αναποδογυριστούν δυο βάρκες και να τραυματισμού τουρίστες. Είδαμε στη θάλασσα την οικογένεια και την ανασύραμε, τους δώσαμε τις πρώτες βοήθειες μέχρι να πάμε στο νοσοκομείο. Ευτυχώς ήταν νωρίς όταν έγινε το συμβάν και γλίτωσε ο κόσμος διότι αργότερα όταν βγαίνει ο ήλιος οι περισσότεροι πάνε στο συγκεκριμένο σημείο να έχουν σκιά. Γινόταν πανικός, ήταν εικόνες βιβλικής καταστροφής. Να βλέπεις σκάφη αναποδογυρισμένα, μεγάλη θαλασσοταραχή και κόσμο να φωνάζει. Ο ένας αναζητούσε τον άλλο, γυναίκες έψαχναν τα παιδιά τους, πρωτόγνωρα πράγματα».

ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΡΕΠΡΟΤΑΖ: ΙΜΕRAΖΑΝΤΕ

Κοτζιάς: Ακόμα και ο Χίτλερ είχε πληρώσει δόσεις για το κατοχικό δάνειο
Μιλώντας στο πλευρό του γερμανού ομολόγου του ο υπουργός Εξωτερικών σημείωσε ότι ό,τι είναι «δίκαιο» δεν...
20.09.2018, 14:52
Συγγενής θυμάτων στη μήνυσή του για Μάτι: Εγκληματική η ευθύνη των αρμοδίων
Δια του πληρεξούσιου δικηγόρου του, Αντώνη Φούσα, ο αδερφός του τελευταίου θύματος περιγράφει το χάος που...
20.09.2018, 13:19
Το πιο νόστιμο burger του κόσμου είναι Ελληνικό
Το ελληνικό μπέργκερ στην κορυφή του κόσμου, με την κατάκτηση της πρώτης θέσης παγκοσμίως
20.09.2018, 13:15
Και σε άλλες ληστείες εμπλέκονται οι κατηγορούμενοι του Φιλοπάππου
Στην εξιχνίαση τριών ληστειών με τις οποίες συνδέονται οι δύο Πακιστανοί και ένας Ιρακινός, κατηγορούμενοι...
20.09.2018, 12:37
Ρατσιστές απειλούν οικογένεια που φιλοξενει μεταναστές με τη Χρυσή Αυγή
Προειδοποιητικό σημείωμα σε πολυκατοικία στον Πειραιά, όπου διαμένει οικογένεια και φιλοξένει μετανάστες...
20.09.2018, 12:27
Ασφαλιστές: Προκαταβολές για την αποκατάσταση σπιτιών στο Μάτι
Περισσότερα από 800 σπίτια και επιχειρήσεις στην Ανατολική Αττική, που είτε έχουν καταστραφεί ή έχουν...
20.09.2018, 12:04
Ποια είναι η 33χρονη που δολοφονήθηκε άγρια στο αυτοκίνητό της στην Κηφισιά
Δεκαέξι σφαίρες δέχτηκε η 33χρονη γυναίκα, μητέρα ενός παιδιού, που βρέθηκε δολοφονημένη μέσα στο αυτοκίνητό...
20.09.2018, 11:51
Τα θερμά λόγια του Λαβρόφ για την Ελλάδα
Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας - Ρωσίας είναι πέρα από την επιρροή τρίτων, δήλωσε ο επικεφαλής τη ρωσικής...
20.09.2018, 11:48
Τα πρώτα λόγια της 22χρονης που βιάστηκε στο Ζεφύρι στη μητέρα της
Η μητέρα της 22χρονης, αναγνώρισε το τατουάζ της κόρης της βλέποντας φωτογραφίες στην τηλεόραση και κατάλαβε...
20.09.2018, 11:44
ΓΧΣ: Μια τουαλέτα ανά 70 άτομα στη Μόρια
Έχουν καταγραφεί ακόμα και απόπειρες αυτοκτονίας από παιδιά κάτω των 12 ετών, δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο γενικός...
20.09.2018, 11:35

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 150  Επόμενη

Σχόλια Αναγνωστών
Αποστολή Παραπόνων
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.