ΕΛΛΑΔΑ

Κατολίσθηση στο Ναυάγιο: Οι μαρτυρίες ανθρώπων που γλίτωσαν από θαύμα

«Γινόταν πανικός, ήταν εικόνες βιβλικής καταστροφής. Να βλέπεις σκάφη αναποδογυρισμένα, μεγάλη θαλασσοταραχή και κόσμο να φωνάζει. Ο ένας αναζητούσε τον άλλο, γυναίκες έψαχναν τα παιδιά τους, πρωτόγνωρα πράγματα» λένε

Το λιμάνι της Ζακύνθου, με φόντο το φωτισμένο, λόγω της εορτής της Υψώσεως του Σταυρού, καμπαναριό του Αγίου Διονυσίου επέλεξαν οι δυο από τους τρεις τραυματισμένους από την κατάρρευση βράχων στο ναυάγιο, τουρίστες που λίγο πριν το απόγευμα έλαβαν εξιτήριο από το νοσοκομείο της Ζακύνθου.

«Φτάσαμε γύρω στις 10.30πμ στην παραλία, κολυμπήσαμε και μετά από 15′ επιστρέψαμε στη βάρκα μας και ξαφνικά είδαμε τα βράχια να πέφτουν ενώ είμαστε σε μια απόσταση περίπου στα 20 μέτρα. Πριν το συνειδητοποιήσουμε έπεσε και δεύτερο τμήμα βράχων και το κύμα που δημιουργήθηκε μας αναποδογύρισε τη βάρκα. Πέσαμε στο νερό, ενω δίπλα μας είδαμε άλλη μια βάρκα που ήταν κυριολεκτικά στον αέρα να σκάει πάνω στη δικιά μας. Σε αυτή ήταν η οικογένεια των 4 Τσέχων με τη γυναίκα να είναι αιμόφυρτη και να ζητούν βοήθεια. Τους πήραμε μαζί μας στο πόρτο Βρόμη και από εκεί πήγαμε όλοι στο νοσοκομείο. Είμαστε τυχεροί στην ατυχία μας», μάς δήλωσε ο ένας από αυτούς, Αυστραλο-Κύπριος Χαράλαμπος Ευριπίδης στο imerazante.gr που παραθέριζε στη Ζάκυνθο.

Κοντά τους και ο Σπύρος Κάνδηλας, καπετάνιος πλοιάριου που επισκέπτεται το ναυάγιο και εξομολογήθηκε στο ίδιο site ότι: «Έπεφτα κομμάτια βράχων σε τρια στάδια με το μεγαλύτερο τμήμα από αυτούς να προκαλεί έντονο κυματισμό με αποτέλεσμα να αναποδογυριστούν δυο βάρκες και να τραυματισμού τουρίστες. Είδαμε στη θάλασσα την οικογένεια και την ανασύραμε, τους δώσαμε τις πρώτες βοήθειες μέχρι να πάμε στο νοσοκομείο. Ευτυχώς ήταν νωρίς όταν έγινε το συμβάν και γλίτωσε ο κόσμος διότι αργότερα όταν βγαίνει ο ήλιος οι περισσότεροι πάνε στο συγκεκριμένο σημείο να έχουν σκιά. Γινόταν πανικός, ήταν εικόνες βιβλικής καταστροφής. Να βλέπεις σκάφη αναποδογυρισμένα, μεγάλη θαλασσοταραχή και κόσμο να φωνάζει. Ο ένας αναζητούσε τον άλλο, γυναίκες έψαχναν τα παιδιά τους, πρωτόγνωρα πράγματα».

ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΡΕΠΡΟΤΑΖ: ΙΜΕRAΖΑΝΤΕ

Κλειστά σχολεία στη Φλώρινα λόγω της έντονης χιονόπτωσης
Τα πρώτα χιόνια έπεσαν και στα ορεινά του νομού Λάρισας, καθώς τα τελευταία 24ωρα έχει σημειωθεί πτώση της...
18.11.2018, 16:50
Aίσιο τέλος για την εξαφάνιση του μικρού Αζμάτ
Ο ανήλικος βρέθηκε και είναι καλά στην υγεία του. «Το Χαμόγελο του Παιδιού» θα βρίσκεται κοντά στον Αζμάτ...
18.11.2018, 16:36
Σάμος: 5.000 πρόσφυγες σε hotspot 700 θέσεων- Δραματική έκκληση περιφέρειας
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά για το ΚΥΤ, σε εγκαταστάσεις χωρητικότητας 700 ατόμων βρίσκονται αυτή τη...
18.11.2018, 16:20
Φωτιά σε κατοικία στη Θεσσαλονίκη - Στο νοσοκομείο προληπτικά μια γυναίκα
Η φωτιά ξέσπασε στο σαλόνι της μονοκατοικίας
18.11.2018, 16:01
Ποιοι είναι οι 19 συλληφθέντες για τα επεισόδια στο Πολυτεχνείο
Εκτεταμένες είναι οι ζημιές, κόστους πολλών χιλιάδων ευρώ, στο Πολυτεχνείο αλλά και την Πολυτεχνική Σχολή...
18.11.2018, 14:30
Συνεχίζεται η χιονόπτωση στη Δυτική Θεσσαλία.Με αλυσίδες στα Τρίκαλα(video)
Σύμφωνα με δηλώσεις στο ΑΠΕ-ΜΠΕ του αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων, Χρήστου Μιχαλάκη, σε κάποια σημεία και πάνω...
18.11.2018, 13:21
Σοκάρει η εικόνα της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ μετά τα επεισόδια (vid)
Οι νεαροί με κουκούλες, μάσκες και κράνη έχοντας ως ορμητήριο την Πολυτεχνική Σχολή άρχισαν τον πόλεμο με...
18.11.2018, 12:12
Σε ποια σημεία χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες στην Κεντρική Μακεδονία
Στον νομό Πέλλας αλυσίδες χρειάζονται στην επαρχιακή οδό Άρνισσας- Χιονοδρομικό κέντρο Βόρρας και στο...
18.11.2018, 11:09
Σπάρτη: Συνελήφθη 54χρονος για κατοχή αρχαίων αντικειμένων
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Σπάρτης, ενώ οι αστυνομικοί του τμήματος Ασφαλείας...
18.11.2018, 10:19
Δύο σεισμικές δονήσεις μεγαλύτερες των 4 βαθμών στο Ιόνιο
Στις 07:18, το Ινστιτούτο ανακοίνωσε ότι κατέγραψε σεισμική δόνηση 4,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ στο Ιόνιο
18.11.2018, 07:47

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 150  Επόμενη

Σχόλια Αναγνωστών
Αποστολή Παραπόνων
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.