Κλείσιμο

Kαζίνο και μετεγκαταστάσεις καθυστερούν το Ελληνικό

Νέες καθυστερήσεις αναμένεται να προκύψουν στην υλοποίηση της επένδυσης στο Ελληνικό, καθώς ο διαγωνισμός για το καζίνο που θα κατασκευαστεί στο ακίνητο του πρώην αεροδρομίου, ο οποίος αποτελεί και το βασικό προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουν τα έργα, δεν πρόκειται να έχει ολοκληρωθεί πριν από τις αρχές του 2019.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ) που έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας το διαγωνισμό για το καζίνο, δεν πρόκειται να έχει ολοκληρώσει την πρόσληψη οικονομικού και τεχνικού συμβούλου πριν από τα τέλη Ιουνίου το νωρίτερο.

Σύμφωνα με το νόμο, από την στιγμή που θα υπογραφούν οι συμβάσεις για την πρόσληψη συμβούλων, η διαγωνιστική διαδικασία θα πρέπει να έχει ξεκινήσει εντός 75 ημερών.

Προβλήματα υπάρχουν και με τις μετεγκατατάσεις φορέων από το ακίνητο του πρώην αεροδρομίου.

Το απόγευμα της Τρίτης, τα συνδικάτα των εργαζομένων της ΟΣΥ αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία στις 31 Μαϊου σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το γεγονός πως το αμαξοστάσιο του Ελληνικού θα κλείσει οριστικά και πως η μεταφορά των 325 λεωφορείων θα πραγματοποιηθεί με μεγάλη προχειρότητα.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του ΟΑΣΑ και της ΟΣΥ, τα 325 λεωφορεία στο Ελληνικό θα μεταφερθούν στα αμαξοστάσια της Ανθούσας, της Πέτρου Ράλλη, στην περιοχή του Ρέντη και εφόσον χρειαστεί και στο αμαξοστάσιο του Βοτανικού.

Εκπρόσωποι των συνδικάτων των εργαζομένων θα συναντηθούν με την Πέτη Πέρκα που έχει αναλάβει το ρόλο της συντονισμού των υπηρεσιών για την υλοποίηση της επένδυσης, το μεσημέρι της Τετάρτης.

Η προηγούμενη διοίκηση της ΟΣΥ είχε στείλει μελέτη στο υπουργείο υποδομών για τη μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου από το Μάρτιο του 2016, ενώ ένα μήνα αργότερα, η τότε υφυπουργός υποδομών, Μαρίνα Χρυσοβελώνη, είχε προχωρήσει στη σύσταση επιτροπής για τον ίδιο λόγο.

Από τότε έως σήμερα ωστόσο, ελάχιστες ενέργειες έγιναν από το υπουργείο υποδομών, παρά το γεγονός πως η υλοποίηση της επένδυσης στο Ελληνικό αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης.

Πηγή: Αχιλλέας Τόπας