Κλείσιμο

Beat «καλεί» Σπίρτζη: Φέραμε επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ στην Ελλάδα

Τον προβληματισμό της εκφράζει η Beat για την προοπτική του κλάδου, μετά την παρουσίαση από τον Χρήστο Σπίρτζη, ενός σχεδίου νόμου που επηρεάζει τη διαμεσολάβηση μεταφορικού έργου.

Βάσει του σχεδίου που παρουσίασε χθες ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, οι εταιρείες «διαμεσολάβησης» όπως η Uber και η Beat θα υποχρεώνονται να έχουν νόμιμο εκπρόσωπο στην Ελλάδα.  Ο υπουργός άφησε παράλληλα αιχμές για τη μετοχική σύνθεση της Beat κατηγορώντας μάλιστα τον Κυριάκο Μητσοτάκη ότι στηρίζει συγκεκριμένη εταιρεία.

Όπως εξηγεί η εταιρεία η Beat, που ανήκει πλέον στην γερμανική τεχνολογική εταιρεία Intelligent Apps, πριν την εξαγορά της, το 50% των μετοχών ανήκε στους εργαζόμενους που την εμπνεύστηκαν και την δημιούργησαν και το υπόλοιπο σε Έλληνες και ξένους επενδυτές, κατά την συνήθη πρακτική των start up που προσελκύουν μικρά κεφάλαια από πολλούς επενδυτές.

Μάλιστα τονίζει πως έχει ήδη καταβάλει στο ελληνικό δημόσιο, 5 εκατομμύρια ευρώ σε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές, σεβόμενη την κείμενη φορολογική και εργασιακή νομοθεσία.

«Σε μια εποχή που όλες οι εταιρείες αποσύρονταν από την Ελλάδα η ΒΕΑΤ επέλεξε, όχι μόνο να μείνει στην Ελλάδα, αλλά και να συνεχίσει να αναπτύσσεται προσελκύοντας επενδύσεις», υπογραμμίζει η εταιρεία επισημαίνοντας πως μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς, όλοι οι μέτοχοι είναι υπόχρεοι φορολογίας εισοδήματος στην Ελλάδα.

Υπολογίζεται πως η Beat έχει φέρει στην Ελλάδα επενδύσεις 8 εκατομμυρίων ευρώ, εκ των οποίων 3 εκατομμύρια κατά την τρέχουσα χρονιά. Παράλληλα τρέχει ένα επενδυτικό πρόγραμμα 20 εκατομμυρίων ευρώ για την έρευνα και την καινοτομία για τα επόμενα 2 χρόνια «εάν φυσικά το ρυθμιστικό πλαίσιο το επιτρέψει».

«Η Beat δεν είναι εταιρεία παροχής μεταφορικού έργου. Δεν διαθέτει ούτε ταξί ούτε mini buses ούτε πούλμαν. Απλώς διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ οδηγού και πελάτη. Διευκολύνει δηλαδή και την ποιότητα της εργασίας των οδηγών, αλλά και την εξυπηρέτηση των πελατών», σημειώνεται στην ανακοίνωση με έμφαση το γεγονός ότι η εταιρεία συνεργάζεται κατ΄αποκλειστικότητα με επαγγελματίες αυτοκινητιστές.

«Η Beat δεν εισπράττει το κόμιστρο, αλλά ο ίδιος ο οδηγός. Τα χρήματα μένουν στην ελληνική οικονομία. Η Beat δεν παρεμβαίνει στο κόμιστρο, αυτό ορίζεται και ελέγχεται από το κράτος ενώ η εταιρεία απασχολεί περίπου 100 εργαζόμενους μόνο στην Αθήνα, εκ των οποίων οι 60 είναι μηχανικοί πληροφορικής».

Η Beat κάνει λόγο για έλλειψη πλήρους και αντικειμενικής πληροφόρησης των αρμοδίων και εκφράζει την ελπίδα ότι στην αποψινή συνάντηση στο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, η αλήθεια θα αποκατασταθεί.

«Δεν είμαστε απλώς έτοιμοι να συμβάλουμε στη δημόσια διαβούλευση, αλλά έχουμε και συγκεκριμένες προτάσεις ουσιαστικού εκσυγχρονισμού και βέλτιστων πρακτικών (…) χωρίς αχρείαστη γραφειοκρατία που προκαλεί ασφυξία σε κάθε προσπάθεια καινοτομίας. Χωρίς να πλήττονται οι χιλιάδες επαγγελματίες που συνεργάζονται. Χωρίς να επηρεάζει την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων μεταφορικών υπηρεσιών, για τις οποίες η Βeat αγαπήθηκε από το επιβατικό κοινό» τονίζει η εταιρεία.
Πηγή: skai.gr - Πάνος Σάκκας