Οι προσφορές θα αξιολογηθούν πρώτα από τους συμβούλους και στη συνέχεια από το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ.
Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού είχαν περάσει συνολικά εννέα σχήματα, ανάμεσά τους η APM Terminals, η P&O του ομίλου Dubai Ports, η εταιρεία των ρωσικών σιδηροδρόμων, η ΓΕΚ Τέρνα, η τουρκική Yilport Holding, η ICTS από τις Φιλιππίνες και η ιαπωνική Mitsui.
Σύμφωνα με πληροφορίες, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η κατάθεση προσφοράς από την επενδυτική εταιρεία Deutsche Invest η οποία συμμετέχει στο διαγωνισμό σε κοινοπρακτικό σχήμα μαζί με την Terminal Link, η οποία είναι θυγατρική του γαλλικού ναυτιλιακού κολοσσού CMA CGM που διαχειρίζεται μεγάλο αριθμό λιμένων παγκοσμίως. Στο ίδιο σχήμα συμμετέχει - με ποσοστό 15% - ο όμιλος του επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη.
Σύμφωνα με πληροφορίες ούτε η ΓΕΚ Τέρνα αλλά ούτε και οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι δεν υπέβαλαν δεσμευτικές οικονομικές προσφορές.
Πηγές που έχουν γνώση της διαγωνιστικής διαδικασίας αναφέρουν πως ο αριθμός των δεσμευτικών προσφορών προκαλεί μεγάλη ικανοποίηση στο ΤΑΙΠΕΔ, καθώς φαίνεται πως η συμμετοχή των υποψηφίων είναι μεγάλη.
Ο νέος ιδιοκτήτης του ΟΛΘ θα πραγματοποιήσει υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 180 εκατομμυρίων ευρώ στα επόμενα επτά έτη. Ο εμπορευματικός σταθμός του λιμένα θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα μέσα στα επόμενα εννέα χρόνια να εξυπηρετεί 500.000 εμπορευματοκιβώτια.
Πηγή: skai.gr - Αχιλλέας Τόπας
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.