H Mars ανακαλεί προϊόντα της στην Ευρώπη - Ανάκληση και στην ελληνική αγορά

Η εταιρεία ανακαλεί μαζικά κάποια από τα προϊόντα της μετά από καταγγελία καταναλωτή σύμφωνα με την οποία βρήκε κομμάτι πλαστικού σε μία μπάρα σοκολάτας.

Η αμερικανική εταιρεία παραγωγής ζαχαρωδών σε επίσημη ανακοίνωσή της ενημέρωσε σήμερα πως αποσύρει από 55 χώρες παγκοσμίως τα προϊόντα Mars, Snickers, Milky Way Minis και Miniatures. Από την Ευρώπη σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας αποσύρονται άμεσα τα συγκεκριμένα προϊόντα από τη Γαλλία, την Ολλανδία, την Ιταλία, τη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία. Σύμφωνα επίσης με την ανακοίνωση τα προϊόντα που αποσύρει η εταιρεία έχουν ημερομηνία λήξης από τις 19 Ιουνίου έως και τις 8 Ιανουαρίου και δεν πρέπει το κοινό να καταναλώσει τα συγκεκριμένα προϊόντα εάν τα έχει προμηθευτεί.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας τόνισε σε γερμανικά μέσα πως τα προϊόντα τα οποία ανακαλούνται έχουν όλα παρασκευαστεί στην Ολλανδία και η απόσυρση γίνεται για προληπτικούς λόγους μετά από ειδοποίηση καταναλώτριας που βρήκε κομμάτι πλαστικό σε μία μπάρα σοκολάτας.

Ανάκληση προϊόντων και από την ελληνική αγορά

Η Mars Hellas με σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ενημερώνει το ελληνικό καταναλωτικό κοινό για την απόσυρση προϊόντων από την αγορά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:

«H Mars Hellas ανακοινώνει την αυτόβουλη προληπτική ανάκληση ορισμένων προϊόντων SNICKERS® και MARS® ύστερα από μεμονωμένο περιστατικό εντοπισμού πλαστικής ύλης σε ένα από τα προϊόντα συγκεκριμένης παρτίδας που παρήχθη στο εργοστάσιο της MARS στο Veghel της Ολλανδίας.

Ουδεμία άλλη σειρά προϊόντων Mars® και Snickers® ανακαλείται από την Ελληνική αγορά.

Οι καταναλωτές που έχουν στην κατοχή τους κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα SNICKERS® ή/και MARS® καλούνται να μην το καταναλώσουν προς αποφυγή επιπλοκών στην κατάποση.

Για περισσότερες πληροφορίες και σχετικά με τη διαδικασία αντικατάστασης των εν λόγω προϊόντων οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά στο 210 98 92 989 ή μέσω e-mail στο mars.hellas@effem.com

Η αρμόδια αρχή (ΕΦΕΤ) έχει ενημερωθεί νόμιμα, ενώ η Mars Hellas βρίσκεται σε επικοινωνία με τους εμπορικούς της συνεργάτες για την ταχεία και ομαλή υλοποίηση της διαδικασίας ανάκλησης προϊόντων.

Έχοντας ως βασικές αρχές την ποιότητα και την υπευθυνότητα, η Mars Hellas ζητεί συγγνώμη για την όποια αναστάτωση επιφέρει η εξέλιξη αυτή και διαβεβαιώνει το καταναλωτικό κοινό ότι μεριμνά πάντοτε για την άριστη ποιότητα και ασφάλεια των προϊόντων της».
Πηγή: Πηγή: DW - Επιμέλεια: Γιάννης Χαραμίδης