Η τιμή του χάμπουργκερ ως δείκτης ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας

Η τιμή του χάμπουργκερ ως δείκτης ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας είναι το θέμα του ρεπορτάζ που δημοσιεύει σήμερα η ZEIT.

H εφημερίδα γράφει: «Οι οικονομολόγοι χρησιμοποίησαν την αξία του Big Mac για να συγκρίνουν την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών. Έτσι η τιμή για τη βόμβα θερμίδων στην Ελλάδα τον περασμένο χρόνο αυξήθηκε πάνω από 40 σεντ. Αλλά και στις άλλες χώρες της κρίσης, όπως στην Ιταλία και την Πορτογαλία, αυξήθηκε η τιμή.

Γιατί είναι όμως καλή είδηση αυτό; Τα προηγούμενα χρόνια έπεσαν κατακόρυφα οι τιμές στην Ελλάδα. Οι μισθοί περικόπηκαν και χάθηκαν θέσεις εργασίας. Η αύξηση της τιμής του Big Mac, σύμφωνα με τη συντάκτρια της έκθεσης Πία Χιτλ, δείχνει ότι ο κατήφορος και συγχρόνως η ύφεση στη χώρα επιβραδύνονται. Σύντομα λοιπόν η χωρα θα πάει μπροστά».
Πηγή: Πηγή: Deutsche Welle