ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ


Επικροτώντας την οικολογική συνείδηση

Τα κυπελλάκια για τον καφέ και οι πλαστικές σακούλες είναι μεν πρακτικές αλλά καθόλου φιλικές προς το περιβάλλον. Εταιρίες προσφέρουν οικονομικά κίνητρα στους καταναλωτές με στόχο αυτοί να... καταναλώνουν πιο οικολογικά.

 
Να κάνεις κάτι καλό για το περιβάλλον και παράλληλα να εξοικονομείς χρήματα: όλο και περισσότεροι έμποροι και αλυσίδες καταστημάτων προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες, προσφέροντας οικονομικά κίνητρα.

Εταιρείες που πουλούν καφέ to go, σουπερμάρκετ αλλά και αλυσίδες με ρούχα επιβραβεύουν τους καταναλωτές για την οικολογική συμπεριφορά τους. Για παράδειγμα, ο καφές για το δρόμο είναι κόκκινο πανί για τους ακτιβιστές που δραστηριοποιούνται στην προστασία του περιβάλλοντος. Σύμφωνα με στοιχεία της ομοσπονδιακής γερμανικής κυβέρνησης κάθε χρόνο χρησιμοποιούνται 2,8 δισεκατομμύρια κυπελλάκια για καφέ. Διάφορες εταιρείες εν τω μεταξύ επιβραβεύουν καταναλωτές, οι οποίοι αντί να χρησιμοποιούν τα ειδικά κυπελλάκια για καφέ, χρησιμοποιούν δικά τους φλυτζάνια ή κούπες του καφέ.

Τα βενζινάδικα της Aral από τις αρχές Φεβρουαρίου δίνουν 10 σεντ στους πελάτες που φέρνουν μαζί τους το δικό τους φλιτζάνι για τον καφέ. Την ίδια τακτική ακολουθούν τα McDonalds αλλά και οι γερμανικοί φούρνοι Kamps. Τα Starbucks μάλιστα δίνουν 30 σεντ. «Αυτού του είδους η στρατηγική ενισχύει την εικόνα των εταιρειών προς τα έξω. Οι πελάτες περιμένουν από τις εταιρείες να κάνουν κάτι θετικό προς όφελος του περιβάλλοντος», εξηγεί ο Μάρτιν Φασνάχτ, ειδικός σε θέματα μάρκετινγκ από το οικονομικό πανεπιστήμιο WHU.

Στόχος οι πωλήσεις αλλά και θετικά αποτελέσματα για το περιβάλλον


O Τόμας Φίσερ από την περιβαλλοντική οργάνωση DUH χαιρετίζει αυτή την στρατηγική, ωστόσο δεν είναι απολύτως ικανοποιημένος. Πολλές εταιρείες ακολουθούν αυτή την τακτική, αλλά δεν την προβάλλουν όπως θα έπρεπε ώστε να γίνει ευρύτερα γνωστή. Για τον Γερμανό ειδικό, σε κάποιες περιπτώσεις δεν πρόκειται για πραγματικό ενδιαφέρον για το περιβάλλον, αλλά απλώς για μια προσπάθεια βελτίωσης της εικόνας της εταιρείας.

Στην επιβράβευση των πελατών έχουν περάσει και μεγάλα γερμανικά σουπερμάρκετ όπως τα REWE και τα Penny. Στα τελευταία, όποιος φέρνει μαζί του την δική του τσάντα για τα ψώνια επιβραβεύεται με 10 σεντ.

Τέλος, και μεγάλες αλυσίδες ρούχων όπως είναι τα H&M έχουν αποφασίσει να δέχονται παλιά ρούχα για ανακύκλωση από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία και να δίνουν 15% έκπτωση στους πελάτες τους. Παρόμοια είναι και η τακτική της εταιρείας Adler. «Ο κύριος στόχος των εταιρειών αυτών είναι να πουλήσουν περισσότερα ρούχα», αποφαίνεται ο Μάρτιν Φασνάχτ. Ωστόσο μπορούν να υπάρξουν και θετικά αποτελέσματα για το περιβάλλον και στο μέλλον τα αποτελέσματα αυτά να πολλαπλασιαστούν.

 
Όλοι μαζί μπορούμε και στον καθαρισμό των ακτών
Το ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ συγκροτεί ομάδες εθελοντών για τον καθαρισμό των ακτών της Αττικής, σε Γλυφάδα και...
23.09.2017, 14:58
Παγόβουνο 1 τρισ. τόνων «βγαίνει» στον νότιο Ατλαντικό
Ένα γιγάντιο παγόβουνο, το οποίο είχε πρόσφατα αποκολληθεί από την Ανταρκτική, άρχισε σιγά-σιγά να κινείται...
23.09.2017, 10:59
Το δεξαμενόπλοιο «Siros» ξεκίνησε την απάντληση των πετρελαιοειδών
Από το δεξαμενόπλοιο «Siros» ξεκίνησε η απάντληση των πετρελαιοειδών του βυθισμένου πλοίου «ΑΓIA ΖΩΝΗ ΙΙ»...
23.09.2017, 09:59
Η διαδικασία αποκατάστασης στον Σαρωνικό θα πάρει «μήνες ή και χρόνια»
Η διαδικασία της αποκατάστασης από τη μόλυνση στο Σαρωνικό «θα πάρει σίγουρα μήνες ή και χρόνια» εκτιμά ο...
23.09.2017, 09:45
Αρχιπέλαγος: "Η απορρύπανση έχει επικεντρωθεί σε αυτό που μας ενοχλεί αισθητικά"
Ανακοίνωση εξέδωσε το Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας «Αρχιπέλαγος» σημειώνοντας πως οι εργασίες...
22.09.2017, 18:19
Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης: Αρνητικά τα πρώτα δείγματα για μόλυνση οστράκων στο Σαρωνικό
Οι έλεγχοι συνεχίζονται και εστιάζουν επίσης σε δείγματα ψαριών και σε σημεία λιανικής πώλησης αλιευμάτων.
22.09.2017, 16:30
Επιστήμονες ανακάλυψαν ότι οι μέδουσες παίρνουν που και που έναν υπνάκο
Αμερικανοί επιστήμονες ανακάλυψαν ότι και οι μέδουσες παίρνουν έναν υπνάκο, όπως οι άνθρωποι, τα ζώα και τα...
22.09.2017, 09:23
EMSA στο skai.gr: Τρεις ώρες διαφορά για τη Σαλαμίνα το Balluta Bay από το Alexandria
Μόλις τρεις ώρες διαφορά θα είχαν ως προς την ώρα άφιξής τους στη Σαλαμίνα, το πλοίο του EMSA Alexandria από...
22.09.2017, 08:24
EMSA στο skai.gr: Κοντά στην Ελλάδα το πλοίο στη Λεμεσό
Σε νέα τηλεφωνική επικοινωνία του skai.gr με την εκπρόσωπο Τύπου του EMSA έγινε σαφές πως κοντά στην Ελλάδα...
21.09.2017, 17:00
Στις 22 Σεπτεμβρίου η φθινοπωρινή ισημερία
Στις 23:02 ώρα Ελλάδας, το βράδυ της Παρασκευής 22 Σεπτεμβρίου, αρχίζει και τυπικά το φθινόπωρο. Τότε θα...
21.09.2017, 09:25

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 22  Επόμενη

Σχόλια Αναγνωστών
Αποστολή Παραπόνων
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.
 

Κίνηση στην Αθήναmyroute.gr

Μποτιλιάρισμα

ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΛΩΜΟΥ ΕΩΣ ΤΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ (καμία μεταβολή)