Αντίθετα με το σκάνδαλο Volkswagen, σε κανένα από τα αυτοκίνητα δε βρέθηκε μηχανισμός που να «εξαπατά» τις μετρήσεις των εκπομπών, καθώς το πρότυπο της βιομηχανίας είναι οι δοκιμές σε εργαστήριο και όχι σε συνθήκες δρόμου.
Σύμφωνα με την έκθεση υπάρχει μια «αναπάντεχη διαφορά» στα επίπεδα εκπομπών, όταν τα αυτοκίνητα δοκιμάστηκαν σε πραγματικούς δρόμους, με τα επίπεδα των επικίνδυνων οξειδίων ρύπων του αζώτου να είναι κατά πολύ υψηλότερα από ό,τι αναμενόταν.
Η φορολογία των αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο βασίζεται στα επίπεδα των εκπομπών, με τα οχήματα χαμηλών εκπομπών να μη φορολογούνται καθόλου. Το σκάνδαλο επηρεάζει επίσης, όπως είναι λογικό, τη μεταπωλητική αξία όλων αυτών των οχημάτων.
Το βρετανικό Υπουργείο Μεταφορών εξέτασε τις κορυφαίες πωλήσεις αυτοκινήτων ντίζελ μεταξύ 2010 και 2015 και επέλεξε τα πιο δημοφιλή για τις δοκιμές του, προσπαθώντας να συμπεριλάβει όλες τις μεγάλες μάρκες αυτοκινήτων.
Κάθε αυτοκίνητο ελέγχθηκε με κρύο και πλήρως θερμό κινητήρα. Τα αυτοκίνητα που παρουσίασαν υψηλότερες εκπομπές περιλαμβάνουν δημοφιλή μοντέλα από τις εταιρείες Citroen, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Rover, Mercedes, Nissan, Peugeot, Skoda, Opel (Vauxhall) και Volvo για τους κινητήρες Euro 5, και Audi, BMW, Ford, Honda, Hyundai, Jaguar, Kia, Mazda, Mercedes, Mini, Peugeot, Renault, Skoda, Toyota, Opel (Vauxhall) και Volkswagen για τα οχήματα της ομάδας κριτηρίων Euro 6.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.