Event-ually Athens: Η νέα καμπάνια της Marketing Greece

Με στόχο την ενίσχυση της Αθήνας ως city break προορισμού και την επιμήκυνση της παραμονής των επισκεπτών της, η Marketing Greece αναδεικνύει πολιτιστικά δρώμενα, διεθνούς εμβέλειας, που πραγματοποιούνται εντός αλλά και εκτός πόλης, τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, προσκαλώντας το ταξιδιωτικό κοινό να ζήσει τον συναρπαστικό παλμό της Αθήνας.

Ειδικότερα, μέσα από την καμπάνια Event-ually Athens, η Marketing Greece προβάλλει διεθνή events, με διαφορετικό θέμα και χαρακτήρα το καθένα, προωθώντας τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της ευρωπαϊκής πρωτεύουσας.

Το Φεστιβάλ Αθηνών, που αποτελεί ορόσημο της πολιτιστικής ταυτότητας της πόλης υποδέχεται το κοινό στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού και υπόσχεται μοναδικές βραδιές. Η γαστριμαργική επανάσταση της Αθήνας μεταφέρεται στο Πολιτιστικό Κέντρο του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος όπου το «Taste of Athens» αναλαμβάνει να ξεναγήσει τους επισκέπτες στη σύγχρονη γαστρονομία της πόλης.

Η Εθνική Λυρική Σκηνή συνεχίζει να μαγεύει και να εντυπωσιάζει το κοινό, τόσο με τις παραστάσεις της όσο και με τον νέο της χώρο. Ενώ οι φίλοι της αεροπλοΐας μπορούν να απολαύσουν το καθιερωμένο πλέον Athens Flying Week, γνωρίζοντας από κοντά μερικές από τις καλύτερες ομάδες αεροπορικών επιδείξεων. Όσο για τους λάτρεις του αθλητισμού, η 28η Blue Cup Regatta που πραγματοποιείται στον Πόρο δίνει την σκυτάλη στο διάσημο Spetses Mini Marathon, προτρέποντας το ταξιδιωτικό κοινό να ανακαλύψει τα νησιά που βρίσκονται μια ανάσα από την Αθήνα.

«Τέχνες, θεατρικές παραστάσεις, γαστρονομία, αθλητικές διοργανώσεις είναι μόνο μερικές από τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης τόσο στην Αθήνα όσο και σε προορισμούς κοντινούς στην ελληνική πρωτεύουσα. Στόχος μας είναι να αναδείξουμε το σύγχρονο πολιτιστικό πρόσωπο της Αθήνας, που είναι ικανό όχι απλά να ενισχύσει τον προορισμό αλλά και να προσδώσει μια ξεχωριστή, δυναμική και ακόμα πιο σύγχρονη ταυτότητα στην πόλη» τόνισε η CEO της Marketing Greece κα Ιωάννα Δρέττα.

Η καμπάνια θα διαρκέσει έως τέλος Αυγούστου και περιλαμβάνει αφιερώματα στην ψηφιακή πλατφόρμα και τα Social Media του Discovergreece.com, που ξεπερνούν τα 1,2 εκατομμύρια followers, καθώς και στοχευμένο πλάνο ψηφιακής διαφήμισης σε αγορές στόχους της Ευρώπης.

Πηγή: skai.gr
TAGS: Ελλάδα