Τουρισμός :Τι ζητούν οι ταξιδιώτες - η τεχνολογία το κλειδί για μοναδικές εμπειρίες

Ξεκούραστες, προσωποποιημένες και αυθεντικές εμπειρίες αναζητούν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες, αναδεικνύοντας την ανάγκη για τα ξενοδοχειακά brand να επενδύουν σε λύσεις τεχνολογίας ώστε να ικανοποιούν τις ανάγκες τους.Σύμφωνα με έρευνα της Amadeus σε συνεργασία με τα InterContinental Hotels Group, Foresight Factory και Cornell University, σε δείγμα 7.500 ταξιδιωτών από 12 αγορές αλλά και ειδικούς του κλάδου, καταγράφονται 3 κύριες τάσεις που διαμορφώνουν τη διαδικασία κράτησης, την πιστότητα των επισκεπτών και τις υπηρεσίες όπως θα είναι στο μέλλον.Οι τάσεις αυτές είναι οι ακόλουθες…

1. Η αρχή του τέλους για τους παραδοσιακούς τύπους δωματίων
Τα ξενοδοχεία χρειάζεται να περιορίσουν τους παραδοσιακούς τύπους δωματίων, και να προσφέρουν κρατήσεις σύμφωνα με τη συλλογή πληροφοριών για τους λόγους για τους οποίους ταξιδεύουν οι σύγχρονοι καταναλωτές και για τα ζητούμενά τους.Τα ξενοδοχεία μπορούν να χρησιμοποιούν τεχνολογικές λύσεις για να εμπλουτίσουν τη διαμονή και να προσφέρουν ταυτόχρονα εξατομικευμένες υπηρεσίες.Βάσει του προτύπου αυτού, οι ταξιδιώτες μπορούν να επιλέγουν δωμάτια βάσει των διευκολύνσεων και της διαμόρφωσης που ζητούν σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μονόκλινα, δίκλινα, οικογενειακά δωμάτια κτλ.Σύμφωνα με την έρευνα, το 56% των καταναλωτών στην Ευρώπη, το 67% στην Αμερική και το 75% στην Ασία ενδιαφέρονται για προσαρμοσμένα δωμάτια στις ανάγκες τους.Το 61% των παγκόσμιων ταξιδιωτών προτιμούν τιμολόγηση της διαμονής τους με τη δυνατότητα προσθήκης υπηρεσιών, προσφέροντας δυνατότητες αύξησης εσόδων στις μονάδες.Μια πρόκληση για τα ξενοδοχεία είναι να διασφαλίσουν ότι μπορούν πραγματικά να προσφέρουν ο,τι υπόσχονται κατά τη διαδικασία κράτησης, ώστε τα συστήματά τους και οι εργαζόμενοι να μπορούν να ανταποκρίνονται σε κάθε κράτηση.
2. Μια διαφορετική κουλτούρα κλίμακας
Τα ξενοδοχεία οφείλουν να κατακτήσουν ένα επίπεδο κουλτούρας το οποίο θα είναι μακριά από τους 2 κυρίαρχους παράγοντες που καθορίζουν τις κρατήσεις, την τιμή και την τοποθεσία, και να υιοθετήσουν φιλοσοφία προσφοράς εμπειριών. Η αλλαγή της κουλτούρας στα ξενοδοχεία μπορεί να αυξήσει τους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες.Σύμφωνα με την έρευνα, το 73% των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο επιθυμούν μοναδική εμπειρία διαμονής ως το κυριότερο συστατικό των διακοπών και το 59% προτιμά ξενοδοχεία που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες.Τα πολυτελή και μπουτίκ ξενοδοχεία είναι τα καταλληλότερα για τη δημιουργία αξιομνημόνευτων εμπειριών στους επισκέπτες, όμως η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει και άλλα ξενοδοχεία να αποκτήσουν μια τέτοια φιλοσοφία, μακριά από τους παραδοσιακούς παράγοντες που κάνουν τους ταξιδιώτες να προβαίνουν σε κράτηση, την τιμή και την τοποθεσία, και πιο κοντά στη φιλοσοφία εμπειρών.Το κόνσεπτ πιστότητας επισκεπτών αλλάζει με αυτό τον τρόπο και εισάγει πράγματα που ξεπερνούν το status quo ώστε να υποκινήσει την πιστότητα επισκεπτών και μακριά από τα παραδοσιακά προγράμματα πιστότητας.Επομένως τα ξενοδοχεία χρειάζεται να αντλούν δεδομένα για τους ταξιδιώτες, όπως στοιχεία από τα social media, έτσι ώστε να ερμηνεύουν τις επιλογές τους μεμονωμένα ανά ταξιδιώτη.Το 47% των ταξιδιωτών ανέφεραν ότι θα κοινοποιούσαν δεδομένα τους εάν είχαν αποκλειστικές εκπτώσεις, το 33% ότι θα έκαναν το ίδιο προκειμένου να κερδίσουν πόντους πιστότητας και το 30% εάν θα είχαν συμβουλές για ταξίδια προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους.Το 70% των ταξιδιωτών επιθυμούν από τα ξενοδοχεία περισσότερες συμβουλές για μοναδικές δραστηριότητες στα ταξίδια έναντι μόλις 20% που το κάνει σήμερα. Η τεχνολογία βοηθά στην προσφορά υπηρεσιών από άλλους κλάδους, όπως οι ενοικιάσεις οχημάτων, οι αερομεταφορές και οι εμπειρίες.Οι συνεργασίες με διαδικτυακούς παρόχους όπως η Amazon ενδέχεται να αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο τα ξενοδοχεία και οι επισκέπτες αντιλαμβάνονται την πιστότητα, καθώς προσφέρουν υπηρεσίες εξαργύρωσης πόντων για διαφορετικές υπηρεσίες, όπως ταινίες, μουσική κτλ.

3. Η άνθιση της φιλοξενίας με βάση την τεχνολογία και ο ανθρώπινος παράγοντας
Οι ταξιδιώτες δεν είναι έτοιμοι να πουν αντίο στο ανθρώπινο στοιχείο στα ξενοδοχεία, παρά τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες που έχουν εισάγει πολλές μονάδες.Ωστόσο, ο ανθρώπινος παράγοντας επιδέχεται υποβοήθηση από την τεχνολογία. Το 63% των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι προτιμούν να αλληλεπιδρούν με το προσωπικό του ξενοδοχείου παρά με την τεχνολογία και το 67% ότι προτιμούν να μιλούν με το προσωπικό για «συναισθηματικές αλληλεπιδράσεις» όπως τη διατύπωση παραπόνου.Όμως άλλες υπηρεσίες όπως η κλήση ταξί (42%), η πληρωμή (40%) και η εξυπηρέτηση δωματίου (37%) αποκτούν περισσότερους οπαδούς τα τελευταία χρόνια.Οι Ασιάτες τείνουν περισσότερο από τους Ευρωπαίους και τους Αμερικανούς να προτιμούν αυτοεξυπηρέτηση μέσω της τεχνολογίας, με το 53% να προτιμά τέτοιες πληρωμές, το 39% στο τσεκ ιν και το 35% στην αναζήτηση προτάσεων. Οι ηλικίες 16-24 προτιμούν περισσότερο από άλλες την αλληλεπίδραση με το προσωπικό, ενώ είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, καθώς προτιμούν την απόκτηση εμπειριών.Το 75% των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο ενδιαφέρονται για διαμονή σε δωμάτιο με έξυπνη τεχνολογία και χρησιμοποιούν το τσατ για να διατυπώσουν ερωτήσεις περί της κράτησης. Το 72% ενδιαφέρεται για τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας ώστε να δει το δωμάτιο και το 70% προτιμά τη χρήση κινητού για να ξεκλειδώσει το δωμάτιο.

Αναδημοσίευση : tornosnews.gr