Τα νέα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων


Η Amazon με τη νέα υπηρεσία της delivery München Express…κάνει τη νύχτα – μέρα στο Μόναχο

 
Η Amazon, λοιπόν, συνεχίζει να αναπτύσσει πελατοκεντρικές υπηρεσίες logistics, με στόχο να φέρει εις πέρας…και την αξιόπιστη παράδοση στο «τελευταίο μίλι», και μάλιστα στις πιο κατάλληλες ώρες για το καταναλωτικό (εργαζόμενο) κοινό.

Βέβαια, για να το πετύχει η Amazon, πέρα της λειτουργίας και ανάπτυξης των City logistics, των Fulfilments και πέρα από την απασχόληση οδηγών – διανομέων με μερική απασχόληση, όχι μόνο γνωρίζει το συνολικό Customer Journey του πελατών της, ποια αγαθά έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση και καλύτερη αξιολόγηση, αλλά και ποιο είναι το περιεχόμενο των αποσταλμένων φακέλων και δεμάτων, σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της- παρόχους υπηρεσιών logistics.

Μάλιστα, κανόνας είναι η επίδοση των χαμηλής αξίας αντικειμένων να γίνεται χωρίς καν την έκδοση αποδεικτικού παραλαβής/επίδοσης.  Εάν χαθεί ο φάκελος ή το δέμα, απλά αυτό ξαναστέλνεται. Βλέπετε, για την Amazon ο πελάτης έχει αξία και όχι το πακέτο.

Πόσοι άραγε, Έλληνες έμποροι και ελληνικά brands θα είχαν το θάρρος και την τόλμη να αναπτύξουν τις δικές τους ταχυμεταφορικές υπηρεσίες και να ανατρέψουν σε βάθος την παράδοση στο «τελευταίο μίλι», αποκτώντας με αυτό τον τρόπο την αποκλειστική πρόσβαση και επικοινωνία με τους πελάτες τους;

Αναδημοσίευση :neocommerce.gr / Ευστάθιος Ιντζεΐδης , Director Digital και Ε-Business 
 
Σχόλια Αναγνωστών
Αποστολή Παραπόνων
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.