Κλείσιμο

Τα απίστευτα νούμερα της Wish & η λειτουργία νέου γραφείου στην Ευρώπη

Η Wish απαριθμεί περισσότερους από 200 εκατ. πελάτες παγκοσμίως – μισοί από  τους οποίους ζούνε στην Ευρώπη, ενώ καθημερινώς έχει 5 εκατ. ενεργούς πελάτες. Αυτοί πραγματοποιούν 1,5 εκατ. παραγγελίες ημερησίως.

Αρκεί μια απλή πράξη πολλαπλασιασμού, για να καταλάβουμε ότι ακόμα και με ένα σχετικά μικρό καλάθι παραγγελιών σε χρηματική αξία, η Wish πραγματοποιεί ετησίως δισεκατομμύρια ευρώ τζίρο.

Πρόσφατα, η Wish άνοιξε γραφείο και στην Ευρώπη και ειδικότερα στην πόλη του Άμστερνταμ. Η παραπάνω στρατηγική κίνησή της εντάσσεται στο πλαίσιο αναζήτησης ευρωπαίων προμηθευτών, καθώς από τους 100.000 προμηθευτές μονάχα το 2% προέρχονται από τη γηραιά ήπειρο.

Προς το παρόν, η αγορά υποεκτιμά την παρουσία της, παρότι η συγκεκριμένη εφαρμογή βρίσκεται στην κορυφή των εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου σε διάφορες χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα. Με επιχειρηματικά κεφάλαια, όμως,  πάνω από ένα δισ. δολάρια, ο ιδρυτής της Peter Szulczewski έχει δηλώσει δημόσια και ξεκάθαρα την πρόθεσή του να επιτεθεί στην Amazon και την «παρέα» της.

Η πλατφόρμα της Wish ξεκίνησε αρχικά να προσφέρει «μοδάτα» – μη αυθεντικά προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές και αργές παραδόσεις, απευθείας από τους κατασκευαστές ή χονδρεμπόρους, κυρίως με προέλευση την αγορά της Κίνας. Τον τελευταίο, όμως, καιρό παρατηρούμε ότι αυτή εμπλουτίζει το οικοσύστημα των εφαρμογών της, καλύπτοντας με αυτόν τον τρόπο και άλλες κατηγορίες αγορών, ενώ παράλληλα βελτιώνει και την ταχύτητα παράδοσης των παραγγελιών προσφέροντας άμεσες – express παραδόσεις.

Η Wish αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα επιχείρησης του νέου εμπορίου, όπου η πληροφορική τεχνολογία και το εξειδικευμένο προσωπικό της αποτελούν τα σημαντικότερα αγαθά (assets) λειτουργίας του επιχειρηματικού μοντέλου της.

Αναδημοσίευση : neocommerce.gr / Ευστάθιος Ιντζεΐδης, Director Media και Ε-Business στην INTZEIDIS Consulting



 
Πηγή: skai.gr