Κλείσιμο

Picnic: Το ταχύτερα αναπτυσσόμενο mobile σούπερ μάρκετ στον κόσμο

Μια εξαιρετική καινοτόμα προσέγγιση του παραπάνω θέματος ανέπτυξε η ολλανδική νεοφυής επιχείρηση Picnic, στόχος της οποίας είναι να φέρει την επανάσταση στις παραδόσεις ειδών σούπερ μάρκετ.
Η διαφορετικότητα του (Mobile-only-Service) επιχειρηματικού μοντέλου της έγκειται στο γεγονός ότι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο online σούπερ μάρκετ στον κόσμο λειτουργεί αποκλειστικά μέσω κινητής εφαρμογής, ενώ η διανομή των παραγγελιών γίνεται μέσω των δικών της ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, σε προκαθορισμένες διαδρομές και από τις δικές της αποθήκες, με δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 25,00 ευρώ και με άμεσες – έγκαιρες παραδόσεις.

Η διανομή, πιο συγκεκριμένα, γίνεται σε χρονικό διάστημα 20/λεπτών, την επομένη από  την ημέρα παραγγελίας αν και εφόσον πραγματοποιηθεί μέχρι τις 22:00.

H Picnic ιδρύθηκε μόλις τον Αύγουστο του 2015 στο Amersfoort, ενώ πριν περίπου τρεις μήνες έλαβε (series b funding) επενδυτικά κεφάλαια -ρεκόρ ύψους 100 εκατ. ευρώ από τέσσερα ολλανδικά Funds (NPM Capital, De Hoge Dennen, Hoyberg και Finci). Τα παραπάνω επενδυτικά κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω ανάπτυξή της και ειδικότερα για την αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκίνητων και για την πρόσληψη προσωπικού.
Ο ιδρυτής της Picnic, Joris Beckers είχε παρουσιάσει πρόσφατα στο συνέδριο TNW στο Άμστερνταμ την ιστορία της νεοφυούς επιχείρησης. Ο ίδιος θα συμμετάσχει και στο προσεχές συνέδριο της Shoptalk στην Κοπεγχάγη.

Αναδημοσίευση: neocommerce.gr / Ευστάθιος Ιντζεΐδης, Director Media και Ε-Business στην INTZEIDIS Consulting
Πηγή: Advertorial