Συνολικά, στη βρετανική αγορά, όπως αναφέρει το eMarketer, έγιναν το 2016, 2,9 δις ανέπαφες συναλλαγές, αριθμός που αντιπροσωπεύει ποσοστό σχεδόν 20% από το σύνολο των 14,8 δις συναλλαγών, που έγιναν συνολικά μέσω καρτών στη χώρα το περασμένο έτος. Για παράδειγμα, τον Ιανουάριο του 2016, οι contactless συναλλαγές αντιστοιχούσαν σε μία στις επτά συναλλαγές μέσω καρτών, ποσοστό που αυξήθηκε στο 25% το Νοέμβριο του 2016.
Οι Βρετανοί καταναλωτές, όπως αναφέρει η σχετική έρευνα, επιλέγουν την ταχύτητα, την ευκολία και την αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, που προσφέρουν οι ανέπαφες συναλλαγές.
Σύμφωνα με στοιχεία της Barclaycard, τα οποία επικαλείται το eMarketer, οι καταναλωτές ηλικίας 60 ετών και άνω είχαν την ταχύτερα αυξανόμενη υιοθέτηση των ανέπαφων πληρωμών στα καταστήματα παντοπωλείου, με το σχετικό ποσοστό αύξησης να κυμαίνεται στο 64% το 2016. Πάντως, συνολικά η χρήση αυξήθηκε σε όλους τους τομείς κατά 60% μεταξύ των ηλικιών 50 έως 64, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στις ηλικίες 35 έως 49 ήταν 45%, 30% για καταναλωτές ηλικίας 25 έως 34 και 23% για τις ηλικίες 18 έως 24.
Στην Ελλάδα
Σύμφωνα με στοιχεία της Mastercard, και οι Έλληνες - στην εποχή των κεφαλαιακών περιορισμών - επιλέγουν την τεχνολογία ανέπαφων πληρωμών για τις αγορές τους. Ο συνολικός αριθμός καρτών Mastercard ανέπαφης τεχνολογίας στην Ελλάδα, έφτασε τα 4,3 εκατ. το 2016. Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες αγκάλιασαν τις ανέπαφες πληρωμές με εντυπωσιακό ρυθμό μέσα στο 2016, καθώς οι ανέπαφες συναλλαγές σημείωσαν αύξηση ύψους 1.345% σε σύγκριση με το 2015. Η τάση αυτή ενισχύεται περαιτέρω από τον αριθμό των POS ανέπαφων πληρωμών, ο οποίος έφτασε τα 220.000 συνολικά τερματικά την προηγούμενη χρονιά. Η υψηλότερη διείσδυση των ανέπαφων συναλλαγών καταγράφεται στα καταστήματα παιχνιδιών και ειδών hobby (63%), στα φαρμακεία (34%), στα βενζινάδικα (25%), στα καταστήματα τροφίμων και super markets (20%).
Aναδημοσίευση : sepe.gr
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.