Ο παραπάνω τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων προϊόντων αντιπροσωπεύει περίπου το 90% των συνολικών εξ αποστάσεως πωλήσεων, το ύψος των οποίων για το 2015 ανήλθε στα 52,37 δισ. ευρώ. Οι δε συνολικές πωλήσεις του εξ αποστάσεως εμπορίου αντιπροσωπεύουν το 11,7% του συνολικού τζίρου του λιανεμπορίου.
Ο μεγαλύτερος τζίρος των διαδραστικών πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου προέρχεται από την κατηγορία του ρουχισμού με συνολικές πωλήσεις ύψους 10,01 δισ. ευρώ (+18%). Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η κατηγορία των ηλεκτρονικών συσκευών και τηλεπικοινωνιών με συνολικές πωλήσεις ύψους 7,55 δισ. ευρώ (+33%). Στη συνέχεια, τη τρίτη θέση κατέχει η κατηγορία των βιβλίων και ebooks με συνολικές πωλήσεις ύψους 3,61 δισ. ευρώ (-8%). Ενώ η κατηγορία με την μεγαλύτερη ανάπτυξη το 2015 είναι οι πωλήσεις τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα με συνολικές πωλήσεις ύψους 842 εκατ. ευρώ (+74%). Αξιοσημείωτη είναι η αυξητική τάση που ακολουθούν οι πωλήσεις επίπλων – ειδών διακόσμησης (+15% στα 2,67 δισ. ευρώ) και οι πωλήσεις ειδών σουπερμάρκετ (+19% στα 736 εκατ. ευρώ).
Βέβαια, τα παραπάνω στοιχεία μας δείχνουν, εκτός των άλλων, ότι η Γερμανική αγορά αποτελεί μια από τις πιο ενδιαφέρουσες αγορές για τους Έλληνες εξαγωγείς και τους ιδιοκτήτες των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Αναδημοσίευση: neoecommerce.gr / Ευστάθιος Ιντζεΐδης
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.