Γερμανία: Στα 46,9 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων B2C για το 2015

Όσον αφορά τις πωλήσεις ψηφιακών αγαθών και υπηρεσιών όπως π.χ. αεροπορικά εισιτήρια, ταξίδια, εισιτήρια για εκδηλώσεις και μέσα μαζικής μεταφοράς, αυτές ανήλθαν στα 12,97 δισ. ευρώ (+38%). Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, τότε ο συνολικός τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων στη Γερμανία για το 2015 ανήλθε στα 65,34 δισ. ευρώ.

Ο παραπάνω τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων προϊόντων αντιπροσωπεύει περίπου το 90% των συνολικών εξ αποστάσεως πωλήσεων, το ύψος των οποίων για το 2015 ανήλθε στα 52,37 δισ. ευρώ. Οι δε συνολικές πωλήσεις του εξ αποστάσεως εμπορίου αντιπροσωπεύουν το 11,7% του συνολικού τζίρου του λιανεμπορίου.

Ο μεγαλύτερος τζίρος των διαδραστικών πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου προέρχεται από την κατηγορία του ρουχισμού με συνολικές πωλήσεις ύψους 10,01 δισ. ευρώ (+18%). Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η κατηγορία των ηλεκτρονικών συσκευών και τηλεπικοινωνιών με συνολικές πωλήσεις ύψους 7,55 δισ. ευρώ (+33%). Στη συνέχεια, τη τρίτη θέση κατέχει η κατηγορία των βιβλίων και ebooks με συνολικές πωλήσεις ύψους 3,61 δισ. ευρώ (-8%). Ενώ η κατηγορία με την μεγαλύτερη ανάπτυξη το 2015 είναι οι πωλήσεις τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα με συνολικές πωλήσεις ύψους 842 εκατ. ευρώ (+74%). Αξιοσημείωτη είναι η αυξητική τάση που ακολουθούν οι πωλήσεις επίπλων – ειδών διακόσμησης (+15% στα 2,67 δισ. ευρώ) και οι πωλήσεις ειδών σουπερμάρκετ (+19% στα 736 εκατ. ευρώ).

Βέβαια, τα παραπάνω στοιχεία μας δείχνουν, εκτός των άλλων, ότι η Γερμανική αγορά αποτελεί μια από τις πιο ενδιαφέρουσες αγορές για τους Έλληνες εξαγωγείς και τους ιδιοκτήτες των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Αναδημοσίευση: neoecommerce.gr / Ευστάθιος Ιντζεΐδης
Πηγή: skai.gr