Τα supermarket πάνε online

Κατά $17 δις θα αυξηθεί το παγκόσμιο ecommerce για προϊόντα ευρείας κατανάλωσης (FMCG) ως το 2016, αποδεικνύοντας τη σημαντική στροφή που σημειώνεται στα διαδικτυακά supermarkets.
Σύμφωνα με έρευνα της Kantar Worldpanel, ως το 2016 το ecommerce θα αντιστοιχεί σε $53 δις της αγοράς FMCG παγκοσμίως, αυξημένο κατά $17 δις ή 47% από τα $36 δις που είναι σήμερα. Με αυτά τα δεδομένα το e-commerce θα αντιστοιχεί στο 5,2% της παγκόσμιας αγοράς FMCG.

Πηγή: http://www.sigmalive.com
Πηγή: skai.gr