Η Pizza Fan λανσάρει νέο mobile application

Η PizzaFan και η Warply συμπράττουν και «εγκαινιάζουν» τη στρατηγική τους συνεργασία με το λανσάρισμα της νέας mobile εφαρμογής της PizzaFan για ios και android, που σχεδίασε και δημιούργησε η Warply.

Η νέα εφαρμογή σηματοδοτεί τη δυναμική εισαγωγή της PizzaFan στο mobile, ένα από τα βασικά κανάλια πωλήσεων για τα επόμενα χρόνια, αλλά και μια μεγάλη επενδυτική κίνηση για την εταιρεία.

 Η PizzaFan για το μεγάλο αυτό βήμα, επέλεξε σαν στρατηγικό συνεργάτη τη Warply, που όχι μόνο σχεδίασε και υλοποίησε την εφαρμογή, αλλά και θα παραμείνει ως κεντρικός συνεργάτης και για το επόμενο διάστημα της ανάπτυξης. Με αφετηρία τη νέα εφαρμογή και χάρη στις εξελιγμένες υπηρεσίες που προσφέρει αποκλειστικά η Warply μέσω της πλατφόρμας της, για ηλεκτρονικά κουπόνια, αγορές, έρευνες στο κινητό και επιτυχημένες πρακτικές mobile marketing μέσω του top premium διαφημιστικού δικτύου της, η PizzaFan εκτιμά ότι μπορεί να επιτύχει τους στόχους της μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Συγκεκριμένα, στόχος της PizzaFan, είναι μέσα από το κανάλι του mobile να ενισχύσει τις πωλήσεις της, να εναρμονιστεί με την τάση της διεθνούς αγοράς και συγχρόνως να αποκτήσει μεγαλύτερη διείσδυση στο νεανικό κοινό που το χρησιμοποιεί ολοένα και περισσότερο για τις αγορές του.

Όπως δηλώνει και ο CEO της PizzaFan, Κωνσταντίνος Αντάρας, “Από την αρχή της εταιρείας μας πριν από 18 χρόνια, είμαστε ηγέτες και πρωτοπόροι, δημιουργώντας τις νέες τάσεις στον τομέα της γρήγορης εστίασης. Με τη νέα εφαρμογή μας για κινητά, και με την επιλογή της Warply σαν στρατηγικό συνεργάτη μας, στοχεύουμε να εισάγουμε νέα δεδομένα στην αγορά, ανάλογου διαμετρήματος με τη δημιουργία του πρώτου κεντρικού call center παραγγελιών που πρώτοι εισήγαμε στο χώρο της εστίασης και με γρήγορα αποτελέσματα σε επίπεδο πωλήσεων”. 

Η PizzaFan, είναι ηγέτιδα εταιρία στον τομέα της γρήγορης εστίασης – με περισσότερα από 63 καταστήματα σε 14 πόλεις σε όλη την Ελλάδα, ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 9% και βασικό χαρακτηριστικό της, την πελατοκεντρική της πολιτική. Η PizzaFan εισήγαγε πρώτη το πανελλαδικό τηλεφωνικό κέντρο λήψης παραγγελιών, ενώ στα 18 χρόνια λειτουργίας της ανέπτυξε ένα πολύπλευρο και ευέλικτο πελατοκεντρικό σύστημα που της επιτρέπει να επικοινωνεί καθημερινά με τους καταναλωτές και να βελτιώνει συνεχώς τα προϊόντα της. Ξεκίνησε το ηλεκτρονικό της κατάστημα το 2005 και ταυτόχρονα την πρώτη mobile εφαρμογή, ενώ σήμερα έχει πάνω από 250.000 εγγεγραμμένους ηλεκτρονικά χρήστες. Σταθερά, διενεργεί έρευνες προκειμένου να βελτιώνεται συνεχώς, με στόχο τη δημιουργία της «απόλυτης» συνταγής, την οποία θα έχουν ουσιαστικά διαμορφώσει οι ίδιοι οι καταναλωτές της.

 

Πηγή: skai.gr