AUTO


Κι όμως κινείται: Bugatti σε κανονικό μέγεθος από τουβλάκια LEGO (βίντεο)

Το όχημα έχει βάρος 1,5 τόνου, για τη συναρμολόγησή του δεν χρησιμοποιήθηκε κόλλα και χρειάστηκαν 13.000 εργατοώρες.

 
Bugatti Chiron. Πρόκειται, ίσως, για το ταχύτερο υπεραυτοκίνητο του κόσμου. Και η LEGO αποφάσισε να το αναπαραστήσει με ειδικά τουβλάκια. 

Πριν όμως κάποιος πιστέψει ότι πρόκειται για ένα μικρό μοντέλο υπό κλίμακα, διευκρινίζουμε ότι η ομάδα της LEGO, LEGO Technic, ανέλαβε, και έφερε σε πέρας την κατασκευή της Chiron σε… κανονικότατο μέγεθος η οποία οδηγείται κανονικά και με το νόμο! 

Το όχημα έχει βάρος 1,5 τόνου, για τη συναρμολόγησή του δεν χρησιμοποιήθηκε κόλλα και χρειάστηκαν 13.000 εργατοώρες.

Για όσους θέλουν τη LEGO Bugatti Chiron μπορούν να την αγοράσουν. Αλλά, δυστυχώς, στο συμβατικό μέγεθος (και τις συμβατικές τιμές...) ενός οχήματος μινιατούρας. Ίσως η βιομηχανία παιχνιδιών να πρέπει να το ξανασκεφτεί και να μετεξελιχθεί σε… αυτοκινητοβιομηχανία για μεγάλα παιδιά. 


 
Εγκαίνια της Mazda Autoone
Στα εγκαίνια της MAZDA Autoone παρευρέθηκαν φίλοι και συνεργάτες.
09.06.2019, 23:14
Η Volvo στο... πλάι των ποδηλατών
Το 1ο crash test για κράνη ποδηλάτου είναι γεγονός.
03.06.2019, 21:13
Nissan: Μοναδικές προσφορές After Sales
03.06.2019, 21:11
Η Speedcar Motul Team Greece κερδίζει στο 1o Rallycross
Με απόλυτη επιτυχία κύλισε το πρώτο επίσημο αγωνιστικό ραντεβού της Speedcar Motul Team Greece στον 1ο αγώνα...
28.05.2019, 08:36
Δωρεάν τεχνικό έλεγχο 15 σημείων και προνομιακές τιμές από τη Subaru
Έκπτωση 20% σε γνήσια ανταλλακτικά και 20% στην εργασία.
24.05.2019, 01:08
Η Aston Martin κυκλοφορεί σε 25 αντίτυπα το θρυλικό DB5 του Τζέιμς Μπόντ
Η ευκαιρία για κάποιον να βιώσει στην πραγματικότητα τις κινηματογραφικές εμπειρίες του διάσημου πράκτορα...
16.05.2019, 09:37
Πωλήσεις αυτοκινήτων για τον μήνα Απρίλιο
Oι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Απρίλιο 2019 υπήρξαν αυξημένες κατά +17,2%.
14.05.2019, 08:18
Γρήγορος έλεγχος του αυτοκινήτου μας για ένα ασφαλές ταξίδι
Πόσο έτοιμοι όμως είμαστε για να βγούμε στους ελληνικούς δρόμους, χωρίς να έχουμε κάνει νωρίτερα κάποιο...
26.04.2019, 13:08
«Κόκκινο» στο αλκοόλ, «πράσινο» στη ζώνη ασφαλείας (video)
«Κόκκινο» στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, «πράσινο» στην ζώνη ασφαλείας και στην σωστή οδική...
25.04.2019, 11:22
Η Hyundai αναπτύσσει ψηφιακό κλειδί μέσω Smartphone
Στην... απόσυρση του κλειδιού με το οποίο άνοιγαν τα αυτοκίνητα φαίνεται ότι προσανατολίζονται πολλές...