Κλείσιμο

Η Alfa Romeo Disco Volante στο Κιότο

Η FCA Heritage και η Alfa Romeo υποστηρίζουν το ιαπωνικό Concours d' Elegance, το οποίο θα διεξαχθεί από τις 29 Μαρτίου έως τις 3 Απριλίου, στο Κάστρο Nijo, με δύο αριστουργήματα του παρελθόντος και του παρόντος. Τη 1900 C52 Coupe, ευρέως γνωστή ως "Disco Volante “ και τη μοντέρνα Giulia Quadrifoglio.

Το Κάστρο Nijo βρίσκεται στο Κιότο της Ιαπωνίας. Χτίστηκε τον 17ο αιώνα και είναι ένα από τα 17 ιστορικά μνημεία του αρχαίου Κιότο, τα οποία έχουν χαρακτηριστεί Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς από την UNESCO.

Εκεί θα φιλοξενηθεί το Concours d'Elegance και θα συγκεντρώσει μερικά από τα πιο γοητευτικά και εμβληματικά κλασικά αυτοκίνητα, από τις 29 Μαρτίου έως τις 3 Απριλίου. 

Φυσικά, η FCA Heritage, το τμήμα που δημιουργήθηκε για να προστατεύει και να προωθεί την ιστορία των ιταλικών μαρκών του Ομίλου FCA, δεν θα μπορούσε να χάσει το ραντεβού. Η FCA Heritage μαζί με την Alfa Romeo υποστηρίζουν ενεργά την εκδήλωση, που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία του καλλιτέχνη Hidemoto Kimura και στοχεύει στο να επαναλάβει τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης εκδήλωσης, το 2016. 

Έτσι, η FCA Heritage θα είναι παρούσα με ένα αριστούργημα του παρελθόντος, το οποίο φυλάσσεται στο Μουσείο Alfa Romeo. Ονομάστηκε "Time Machine", κάνοντας χρήση με την ιταλική λέξη που σημαίνει τόσο μηχάνημα όσο και αυτοκίνητο - στο Arese (MI). Πρόκειται για τη 1900 C52 Coupe, γνωστή και ως "Disco Volante", η οποία θα παρουσιαστεί με έναν ξεχωριστό, τιμητικό τρόπο, στην έκθεση που είναι αφιερωμένη στην Carrozzeria Touring. 

Η Giulia Quadrifoglio, το αυτοκίνητο με τις συναρπαστικές επιδόσεις και τον ξεχωριστό χαρακτήρα, που εκφράζει το νέο πνεύμα της Alfa Romeo, θα είναι ακριβώς δίπλα, για να επιβεβαιώσει την αδιαίρετη σχέση τους. Τη μεγαλειώδη ιστορία και το λαμπρό μέλλον.

Alfa Romeo 1900 C52 Coupe "Disco Volante"

Η "Disco Volante", η οποία κατασκευάστηκε μεταξύ 1952 και 1953, σχεδιάστηκε από τον Gioacchino Colombo και βασίστηκε στη 1900 Sprint, από την οποία δανείστηκε αρκετά εξαρτήματα. Σε αντίθεση με το κανονικό αυτοκίνητο παραγωγής - που κατασκευάστηκε με ενιαίο μονοκόκ σασί - η "Disco Volante" βασίστηκε σε ένα σωληνοειδές σασί. Ο κινητήρας διπλού άξονα 1997 κυβ. εκατοστών, επανασχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου με στροφαλοθάλαμο και κεφαλή από ελαφρύ κράμα αλουμινίου, δύο εκκεντροφόρους και μονή τροφοδοσία καυσίμου. Φτάνοντας σε ισχύ τους 158 ίππους, αυτό το εκπληκτικό αυτοκίνητο είχε μέγιστη ταχύτητα πάνω από 220 km/h.

Το αμάξωμα της "Disco Volante" αξίζει ιδιαίτερης μνείας. Κατασκευασμένη από την Touring, συνδυάζει την αεροδυναμική εξέλιξη με την αμερικανική τάση της εποχής, που ήθελε το σχεδιασμό των αυτοκινήτων να εμπνέεται από τον κόσμο των αεροπλάνων. Το αυτοκίνητο έχει αυθεντικά φουσκωτά “φτερά” πάνω από τους τροχούς, τα οποία συνδέονται άψογα με μια ομαλή χαμηλότερη ευθεία, κάνοντας το να μοιάζει με ένα είδος διαστημοπλοίου, εξ ου και το όνομά του. Μόνο πέντε κατασκευάστηκαν συνολικά, δηλαδή μια Spider, μια Coupe, μια “ελαφρότερη” έκδοση "fianchi stretti" (στενή πλευρά) με φτερά πιο κοντά στους τροχούς και δύο Spider με μηχανικά μέρη από την 6C 3000.

Giulia Quadrifoglio

Δημιούργημα του Alfa Romeo Style Center, η συναρπαστική Giulia είναι η καλύτερη έκφραση της ιταλικής παράδοσης. Συνδυάζει τις αρμονικές αναλογίες, το ξεχωριστό στυλ και τα υλικά υψηλής ποιότητας, καθώς επίσης το εξελιγμένης μορφής αλουμίνιο με το ξύλο και το δέρμα. Όλα διακοσμημένα με εμβληματικά στοιχεία που προέρχονται από την ιστορία των εκατό και πλέον χρόνων της μάρκας. Το πιο σημαντικό από αυτά είναι το τριφύλλι, αναμφισβήτητα το πιο διάσημο σχεδιαστικό έμβλημα της Alfa Romeo.

Η έκδοση Quadrifoglio έρχεται με έναν ισχυρό βενζινοκινητήρα 2.9 λίτρων V6, ικανό να προσφέρει 510 ίππους, σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο επιδόσεις που κόβουν την ανάσα. Τελική ταχύτητα 307 km/h, επιτάχυνση από 0-100 km/h σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα και μέγιστη ροπή 600 Nm. Παρά τις εξαιρετικές αυτές επιδόσεις, η Giulia Quadrifoglio είναι φιλική προς το περιβάλλον. Είναι στην πρώτη θέση στην κατηγορία των εκπομπών CO2, με 189 g/km.

Για να επιτευχθεί ο εξαιρετικός λόγος βάρους/δύναμης (αξιοσημείωτα μικρότερος από 3), η νέα Giulia συνδυάζει την εξαιρετική απόδοση του κινητήρα και την άφθονη χρήση των υπερελαφρών υλικών. Για παράδειγμα, επιλέχθηκαν τα ανθρακονήματα για τον άξονα της μετάδοσης, το καπό και την οροφή και το αλουμίνιο για τον κινητήρα, τα φρένα, την ανάρτηση (συμπεριλαμβανομένων των εμπρόσθιων θόλων και των εμπρόσθιων και οπίσθιων πλαισίων), καθώς και πολλά άλλα εξαρτήματα του αμαξώματος όπως οι πόρτες και τα φτερά. Επιπλέον, η πίσω εγκάρσια δοκός είναι κατασκευασμένη από συνθετικό αλουμίνιο και πλαστικό. Για να μειωθεί το συνολικό βάρος, το σύστημα πέδησης τροποποιήθηκε χρησιμοποιώντας αλουμινένια στοιχεία και κεραμικούς δίσκους φρένων ενώ τα καθίσματα έχουν δομικό πλαίσιο από ανθρακονήματα. Παρά τη βελτιστοποίηση του βάρους, το αυτοκίνητο διαθέτει την καλύτερη στρεπτική ακαμψία στην κατηγορία του και εγγυάται εξαιρετική ποιότητα με την πάροδο του χρόνου, ακουστική άνεση και άψογο χειρισμό, ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.
Πηγή: skai.gr