Citroen, 100 χρόνια ιστορία και 50 χρόνια στην Ελλάδα

Με αφορμή τα 100 χρόνια Citroen, η «Κ» βρέθηκε με τον πρόεδρο του ομίλου Πολυχρόνη Συγγελίδη. Μας μίλησε για το DNA της μάρκας, το θρυλικό σύστημα υδροπνευματικής ανάρτησης και εξέφρασε την αισιοδοξία του για την ελληνική αγορά τονίζοντας ότι: «Ξεκίνησε αισιόδοξα το 2018, με αύξηση 35% το πρώτο δίμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο του 2017.

TOY ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Κάτι που επισφραγίζει τις προβλέψεις μας για τη γενικότερη ανοδική τάση της. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τους προσδιοριστικούς παράγοντες της ζήτησης, μπορώ με ασφάλεια να πω, ότι η τάση αυτή θα ενισχυθεί και για πρώτη φορά μετά αρκετά χρόνια, η αγορά θα ξεπεράσει τις 100.000. Ενα μέγεθος που κατά πολύ υπολείπεται του αναμενομένου, συγκρινόμενο για παράδειγμα με αυτό της αγοράς της Πορτογαλίας που ξεπερνά τις 200.000. Οι ευκαιρίες του κλάδου μας είναι:

• Πραγματική ανάγκη ανανέωσης του στόλου λόγω παλαίωσης.

• Αύξηση ζήτησης από τις εταιρείες ενοικίασης λόγω της αύξησης του τουρισμού.

• Δημιουργία ενδιαφέροντος αγοράς λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης των αυτοκινήτων, κυρίως στους τομείς της ασφάλειας, της κατανάλωσης και των ρύπων.

Σαφές είναι βέβαια ότι είναι ένας κλάδος ευπρόσβλητος σε πιθανές αλλαγές του οικονομικού κλίματος».
Απάντηση έδωσε για τη σύγχυση που έχει δημιουργηθεί σχετικά με τους κινητήρες Diesel, λέγοντας ότι οι σύγχρονοι κινητήρες Diesel είναι σαφώς πιο αποδοτικοί και πιο οικονομικοί στην κατανάλωση και αναμφισβήτητα «καθαροί», με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και λιγότερη συντήρηση.

«Η PSA επέλεξε να συνεχίσει να επενδύει στην εξέλιξή τους, σύμφωνα με τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές όπως εκφράζονται από το νέο πρότυπο Euro6d που θα ισχύσει από τον Σεπτέμβριο, ενώ άλλοι κατασκευαστές προτίμησαν εναλλακτικούς δρόμους. Το Euro 6d είναι κατά πολύ αυστηρότερο από τα προγενέστερα, ενώ αποτυπώνονται στις μετρήσεις του τιμές κατανάλωσης και εκπομπών που αντικατοπτρίζουν την καθημερινή χρήση σε πραγματικές συνθήκες και όχι σε συνθήκες εργαστηρίου όπως στο παρελθόν. Αυτό από μόνο του αποτελεί τεράστιο βήμα, που ωθεί σε τεχνολογίες αντικειμενικά φιλικότερες προς το περιβάλλον. Θεωρώ ότι η προσπάθεια “δαιμονοποίησης” των κινητήρων Diesel στερείται τεκμηρίωσης».

O όμιλος Συγγελίδη συνέχισε να επενδύει, ακόμα και στα πολύ δύσκολα χρόνια της κρίσης, στηρίζοντας τα δίκτυα των αντιπροσώπων του, εξασφαλίζοντας τη συνέχιση της ποιοτικής παροχής υπηρεσιών προς τους πελάτες του. Ο όμιλος αντιπροσωπεύει τη CITROEN και την PEUGEOT και αξιοσημείωτο είναι ότι η αύξηση των πωλήσεών τους κατά το πρώτο δίμηνο του 2018 είναι 57% και 87% αντιστοίχως.

Πηγή: kathimerini.gr
Πηγή: skai.gr