- Το νέο Ford Fiesta ST θα διατίθεται για πρώτη φορά με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση στις στροφές .
- Τα πατενταρισμένα ελατήρια της πίσω ανάρτησης προσφέρουν ταχύτερη είσοδο στις στροφές και άμεση απόκριση, επιτείνοντας την οδηγική απόλαυση. Το Launch Control πετυχαίνει σταθερά ταχείες εκκινήσεις από στάση στην πίστα.
- Ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας 1.5L EcoBoost 200 ίππων παράγει συναρπαστικό ήχο, και διαθέτει λειτουργία απενεργοποίησης κυλίνδρου μειώνοντας την κατανάλωση κατά 11%.
- Τα Επιλέξιμα Προφίλ Οδήγησης (Drive Modes) μεταμορφώνουν το Fiesta ST από ευέλικτο, καθημερινό hatchback σε ένα εξαιρετικό σπορ αυτοκίνητο που είναι φιλικό με τους άπειρους οδηγούς, ενώ παράλληλα ανταμείβει τους έμπειρους.
Η Ford αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για τις προηγμένες τεχνολογίες που υπόσχονται την πιο συναρπαστική και απολαυστική οδηγική εμπειρία στην ιστορία του Fiesta ST, όπως:
- Προαιρετικό, μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) για βελτιστοποιημένη πρόσφυση στις στροφές.
- Πατενταρισμένα ελατήρια – πρωτιά για την κατηγορία - ανακατανέμουν τα πλευρικά φορτία που δέχεται η πίσω ανάρτηση σε μία στροφή, προσφέροντας ταχύτερη είσοδο, καλύτερη απόκριση του πίσω μέρους και περισσότερο συμπαγή αίσθηση.
- Προαιρετικό Launch Control για αξιόπιστες, γρήγορες εκκινήσεις από στάση στην πίστα, με την υποστήριξη μιας ειδικής γραφικής ένδειξης στον πίνακα οργάνων.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.